💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp till Legend of Zelda: Ocarina of Time!!!

282 svar · startad

big poes?menar du såna spöken som finns i olika färger?

Nivå 0 · Nykomling

Du måste ha goron tunic *Rödadräkten* och om du ska bli stor måste du dra upp svärdet *Master sword* när du har klarat alla bossar för utom gannondorf !!

Nivå 5 · Fuskare

Jag är inte stor, har klarat alla tre såna där viftande "Slimey stick" eller vad dom hette och jag har inte hittat någon Zoras Sapphire, Ruto är kvar vid knappen för att komma in till en av alla slimey-saker!

nu när du har förstört dom tre slimy sticks så försvinner den där stora gröna elpelaren.du ska ta me ruto och hoppa ner i det hålet dä den va

Nivå 5 · Fuskare

Ok, jag har gjort det, men sen fattar jag inte, det ska finnas en väg till bossen rakt in i väggen från stället med tagghissen! :?

har du dödat den lilla sköldpaddan som man ska skjuta i baken?

ja kommer inte riktigt ihåg men du ska ta nån sak o sätt på en knapp så att du kommer där ifrån o sen ska du klättra upp nånstans

14 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

det är bara att hoppa upp på plattformen efter du dödat den... då åker plattformen uppåt...

15 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

jag är stor nu! :wink:

Nivå 9 · Veteranfuskare

behöver du hjälp med nått tempel?

Nivå 5 · Fuskare

Nej, men att få Espona. Jag har ridit runt och sen snackat med "mustach-mannen" men utan resultat! :(

Och go' natt! :new_sleeping:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Nej, men att få Espona. Jag har ridit runt och sen snackat med "mustach-mannen" men utan resultat! :(

Och go' natt! :new_sleeping:

du ska utmana honom på en häst kapplöpning....vinner du över honom får du behålla epona....rid på hästen och prata med honom så utmanar han dig för 10 rupees

16 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Jag har gjort så här:

Ridit runt (Både Espona och den andra), hoppat över hindrerna och efter 30 sek. Använde jag Z-target och snackade med Ingo. Han säger bara "Du kan prata med mig från hästen med Z-target, vil du sluta?" och så kommer den där sluta/fortsätta-rutan upp! :(

Nivå 2 · Novis

Det SKA funka om man rider lite och sedan pratar med Ingo. Om det inte funkar kanske du ska prova att ta Sluta rida och sedan på en gång köpa ridning igen och rida lite och sedan prata med honom igen... Då brukar han säga att man ser bra ut på att rida och då undrar han om han får utmana dig.

Jag tror att det hära ska funka, om det mot all förmodan inte gör det kan du ju alltid skriva ett pm eller nått så klarar vi det hära tillsammans ;)

17 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

man MÅSTE vara på Epona för att han ska utmana en....vad kostar det...eller var det gratis?

Nivå 5 · Fuskare

Det kostar att rida, men ska man vara på Epona eller den andra hästen när man snackar? :?

Var ska man lämna Sågen som man får i byteskedjan?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Epona såklart...det är ju honom du vill ha, eller?? tror i alla fall att epona är en kille..

Nivå 5 · Fuskare

Har fått Epona nu! :D Men hur fixar man sågen i byteskedjan?

18 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

du får den av en tjej i lost woods efter att du fått drycken av tanten i potion shop...den ska du ge till killen i gerudo valley...efter bron alltså

19 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Men hur kommer man förbi bron som har rasat?

Nivå 9 · Veteranfuskare

med epona eller med Longshot

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in