OK! :D
Äh, jag ger upp och spelar Minute Of Forest, jag måste ändå ha pilbågen!
OK! :D
Äh, jag ger upp och spelar Minute Of Forest, jag måste ändå ha pilbågen!
för att döda vakterna ja....du kan gå tillbaka till gerudo fortress så fort du klarat av Morpha....vatten templets boss....
0014, man behöver inte pilbåge för att döda vakterna, man kan använda hookshot för att förstelna vakterna! då kan man hoppa ner med svärdet! :wink: Men pilbåge räcker mycket längre!
Vad får man när man har befriat alla Carpenters?
för att döda vakterna ja....du kan gå tillbaka till gerudo fortress så fort du klarat av Morpha....vatten templets boss....
Man kan även gå till shadow temple efter vatten templets boss
jo men spirit temple är roligare.. =)....
när du befriat alla så får du nått slags bevis så du kan komma till spirit temple....det är ett vanligt papper
Ungefär som med Zeldas brev då?
Jag undrar fortfarande var man ska lämna sågen i byteskedjan...
precis efter att du hoppat över bron till Gerudo valley så ser du 2-3 tält eller det kanske bara va ett...hur som helst så gå in där och prata med ledaren...visa upp svärdet för honom så ger han dig ett avbrutet biggoronsword...
Okej, jag gör det imorron, för nu är det Go' natt för mig! Men vart ska man lämna det, finns det någon komplett bytes-kedje-guide?
jag tror du ska lämna svärdet till en stor goron uppe i death mountain
japp...sen får du ett recept på ögondroppar av honom för att han har fått lavadamm i ögonen
vart får man gold hands :?:
golden gauntlets, eller??? de som gör att man kan lyfta större stenar än förut....de hittar man i Skuggsigillet inne i Ganons slott..
golden gauntlets, eller??? de som gör att man kan lyfta större stenar än förut....de hittar man i Skuggsigillet inne i Ganons slott..
oki men vet du vad man ska ha mask of thurt :?: för esten kan jag bli medlem i zelda kluben :)
vad man ska ha den till?? man kan läsa på heliga stenar...
vad man ska ha den till?? man kan läsa på heliga stenar...
oki
du vet dom där "gossip stones.."
du vet dom där "gossip stones.."
okey
vart får man den sista stenen
inne i lord jabu-jabus belly vid zoras domain..
inne i lord jabu-jabus belly vid zoras domain..
vart i lord jabus belly
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in