lägg till ta bort är ett tar bort och install program
Black & White Funkar Inte
Gör som Jedi skrev!! när du startar datorn tryck på F8 då startas den i felsäkert läge... bara att avinstallera restan av spelet som finns kvar då!! det rekommenderar jag!Du kan ju alltid försöka söka igenom din dator och se om du hittar några gammla filer med black and white på.......finns det nått namn kvar i lägg till ta bort prgram som har med black and white att göra som inte går att ta bort ? isåfall starta datorn i felsäkert läge och gå in i lägg till ta bort program så kan du nu tabort det ! sen stänger du datan och startar den normal läge och sedan installerar !!!!
Ok ska prova
Det går inte med normalt felsäkert läge ska jag ta något av de andra eller??
vad menas?
Det funkar inte med felsäkert läge
konstigt.. borde funka
Jag tryckte bara på felsäkert läge sen försökte jag ta bort det och det hänfe samma sak
Jag skapade ett nytt andvända namn på datorn och gick in där men alla sakerna på det andra andvändarnamnet fanns där ochså :( inklusiv resterna av black & wite.
Jag tänkte instalera det på det nya för jag trodde att det var som en helt ny dator då :P
Nu ger jag hundra poäng till dänn som kommer på någon bra lösning .
skriv en ny tråd i poäng så nappar nog fler :)
Ok
Har du en XP?Jag fick samma krångel när jag skulle installera,och då så trodde nämligen datorn att den var en Windows 2000 och inte en XP.Svara på det så kan jag berätta mer.
Förmodligen tog du bort det genom att leta reda på mappen och trycke delete förra gången. Så det bästa du kan göra är att leta reda på alla b&w filer som ligger i system 32... annars kan du formatera datorn, även om det är lite drastiskt för att spela ett spel.
du måste va cp om du har så liten hårddisk så du måste avinstallera det för du tröttnar skyll dig själv j*vla snus-mumrik. hah MVH KO-POJKARNA I JÄRNA
EAT MY SHORTS!
Mogen Bumpning.
e black and white ett roligt spel kan nån skicka en bild
NEJE FRÅGA MAMMA!!
Du kanske måste ha en patch innan du installerar spelet!
Hade du xp när du installerade det om du inte . så är de för bra ... elr så kanske det är repor på skivan vet ej :bah: