💬
Logga in
Fuska.se

Vem Är Bäst Av,,,,

41 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vem är bäst av Ganondorf och C.Falcon?

Pichu och pikachu?

Mario och DR mario?

Det finns några fler men ni fattar principen.

Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol:1

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ganondorf Pichu och DR.Mario.

ganondorf

Nivå 0 · Nykomling

C.falcon

picachu

mario!

Nivå 0 · Nykomling

Pichu och pikachu?

Mario och DR mario?

Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol:

Ganondorf pikachu Mario.

Pichu och pikachu?

Mario och DR mario?

Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol:

Alla karaktärer är lika bra men vissa är lite mer svårhanterliga.
Nivå 0 · Nykomling

Gubbarna har olika styrkor och svagheter mot sina "likheter".

Capt. Falcon är mycket snabbare än ganondorf, men ganondorf är kraftigare än falcon. Ganondorf tycker jag är bättre.

Pikachu är helt klart bättre än pichu, eftersom att pikachus attacker är kraftigare och han skadar inte sig själv varje gång han gör en elattack.

Mario och Dr Mario är nästan exakt likadana. Det finns några små skillnader som har nästan ingen betydelse. Valet mellan dr mario och mario är en fråga om smak. Själv föredrar jag dr mario, varför vet jag inte.

Du har glömt Marth och Roy, där jag tycker Roy är mycket bättre därför att han har mycket kraftigare attacker än marth. Skillnaden är samma som mellan capt falcon och ganondorf, marth är snabbare, men roy är starkare. dessutom tycker jag att roys B-attack är mycket bättre än marths.

Nivå 0 · Nykomling

Gubbarna har olika styrkor och svagheter mot sina "likheter".

Capt. Falcon är mycket snabbare än ganondorf, men ganondorf är kraftigare än falcon. Ganondorf tycker jag är bättre.

Pikachu är helt klart bättre än pichu, eftersom att pikachus attacker är kraftigare och han skadar inte sig själv varje gång han gör en elattack.

Mario och Dr Mario är nästan exakt likadana. Det finns några små skillnader som har nästan ingen betydelse. Valet mellan dr mario och mario är en fråga om smak. Själv föredrar jag dr mario, varför vet jag inte.

Du har glömt Marth och Roy, där jag tycker Roy är mycket bättre därför att han har mycket kraftigare attacker än marth. Skillnaden är samma som mellan capt falcon och ganondorf, marth är snabbare, men roy är starkare. dessutom tycker jag att roys B-attack är mycket bättre än marths.

Pichus Attacker är minst Dubbelt så starka som Pikachus.

Falco Och Fox har du glömt. Där tycker jag Falco bäst om.

Nivå 0 · Nykomling

Visst ja... glömde falco och fox. Håller med dig om att Falco är bättre, då han hoppar mycker högre och har en bättre laserpistol. Fox är snabbare, men jag gillar inte för snabba gubbar.

Nivå 0 · Nykomling

Fox är mycket bättre Laser tycke rjag. Den kan man peppra på med.

7 Aug 2004

det kan man med falcos oxå

Nivå 0 · Nykomling

Nej. Falco Skjuter som mest 3 st sen måste man börja om

Nivå 0 · Nykomling

Ganondorf, Pikachu och Mario e bäst

dr.mario

pichu

c.falcon

fox

roy

Och så har ni glömt link och y link.

då föredrar jag LINK

Dr.mario Falco

Nivå 0 · Nykomling

Jag föredrar Y link. Han har eld pilar och är lite snabbare

Jag föredrar Y link. Han har eld pilar och är lite snabbare

Haru rätt i!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nivå 0 · Nykomling

Jag har en känsla av att Link har starkare atttaker än Young. Stämmer det?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

Någorlunda och Links svärd är längre.

Nivå 0 · Nykomling

Kanske. Men inte pilarna

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in