Jaaa... De har du... Och
Ninja Guiden
det finns inget mer att prata om förutom spelet Ninja gaiden.Jaaa... De har du... Och
Är spelet långt?
typ 20-25 timmar.Är spelet långt?
Aja... Ganska så... Klarar ut Halo på 2 timmar ungefär... Fasst första gången kanske 10 tim..
jag tror kanppast att du klarar halo på 2 tim och har svårighetsgraden Legendary. <_<Aja... Ganska så... Klarar ut Halo på 2 timmar ungefär... Fasst första gången kanske 10 tim..
Nej.... på normal...
är du säker på att du inte hade easy. ;)Nej.... på normal...
Jag vet ej... easy eller normal... Men jag kanske överdrev eller rättare sagt underdrev lite... B)
underdrev finns ju inte ens! :huh:Jag vet ej... easy eller normal... Men jag kanske överdrev eller rättare sagt underdrev lite... B)
iallafall köp det det är värt mödan
2 tim ligger väl under inte över över är 100 tim... men de va bara ett skojj :D(Pippo @ 07/08-2004 22:47:22)Jag vet ej... easy eller normal... Men jag kanske överdrev eller rättare sagt underdrev lite... B)
underdrev finns ju inte ens! :huh:
det var verkligen knäppt.... :huh:(Link78 @ 07/08-2004 23:00:40)(Pippo @ 07/08-2004 22:47:22)Jag vet ej... easy eller normal... Men jag kanske överdrev eller rättare sagt underdrev lite... B)
underdrev finns ju inte ens! :huh:
2 tim ligger väl under inte över över är 100 tim... men de va bara ett skojj :D
Ähh du fattar :blink:
nej det gör jag verkligen inte.Ähh du fattar :blink:
Back to topic
synd iaf att inte Ninja gaiden skaffa live...
förklara bättre!!!!!synd iaf att inte Ninja gaiden skaffa live...
fattar nada :huh:
Synd att inte Ninja Gaiden har live...
det har ju live men man kan inte spela live.Synd att inte Ninja Gaiden har live...
de va de jag mena :D