Jag har kollat på fuska.se marknad och ser att nästan alla där det står köpes säger dom tex så här jag köper ett ps2 för 0kr lite konstigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ang. Fuska.se Marknad
det ser jag oxå nu
:huh: konstigt :huh:
jag skulle iallafall inte sälja mitt ps2 för 0kr
Nej nej nej... dom vill köpa det för 0kr allså SPAM om man säger så där ;)
man kanske ska ge ett bud?
Vad menar du? att man ska börja bjuda eller att dom SPAMARman kanske ska ge ett bud?
kanske det kanske
Nu såg jag något jätte konstigt det sog såhär:
Köpes
Ps2 [0kr] (Dremcast)
Fattar ni nåt?
nej. fattar nada :huh:
Samma här lite onödigt att behöva skriva det!!!!!!!!!!
Men de är nog bud.... Alltså man sätter kanske 1500 så måste den andra medge de... Nånting sånt.
kanske men ändå
testa att trycka på det oxå..det står oftast att dom vill BYTA något mot sitt ps2 osv.. <_<
Låter mera som Green Devil sa än att dom ville ge bort/få ett gratis -.-
Det betyder att den personen vill köpa ett PS2 för 0:-Nu såg jag något jätte konstigt det sog såhär:
Köpes
Ps2 [0kr] (Dremcast)
Fattar ni nåt?
Vem sälger ett ps2 för 0kr?(Slither @ 07/08-2004 18:56:41)Nu såg jag något jätte konstigt det sog såhär:
Köpes
Ps2 [0kr] (Dremcast)
Fattar ni nåt?
Det betyder att den personen vill köpa ett PS2 för 0:-
Frooz...-.-, eh
Men om nån nu vill sälja ett Ps2, varför står det då (Dreamcast) där?
jag tror jag börjar fatta där det stog
köpes
Ps2 [0kr] (dremcast)
menade dom att dom ville
byta ps2 mot ett dremcast?
ja såklart att dem spammar det är inte som blocket som kostar här är det gratis vi borde ta tillbaka köp och sälj forumet tycker jag
Du har nog rätt.. det är gratis här så då kan dom spama! Admin borde göra så det kostar typ 10kr att lägga ut en annonsja såklart att dem spammar det är inte som blocket som kostar här är det gratis vi borde ta tillbaka köp och sälj forumet tycker jag