Är det någon som spelar pokemon röd och blå nu förtiden?? själv har ja inte köpt något annat pokemon spel ännu, är dom nya roligare??? :rolleyes:
Pokemon, Röd/blå..
ja det fins nya pokemon spel och dom är mycket roligare
tex: pokemon saphire pokemon ruby pokemon colloseum
lubb_lisa jah spelar Pokemon Blå ibland,är expert på det spelet,vet hur man får över 100 master ball,rare candy,Hur man får Mew................ B)
hmm, ja får nog ta och köpa dom andra spelen då... hehehe, ja är faktiskt inte heller så dålig ska du veta!! vet du hur man ska få några hundar eller vad det är... (har hört talas om det nån stans..)
hundar? det är på Pokemon Guld/Silver & Crystal dom finns inte på Blå/RÖD
konstigt... jag läste på nån sida att man skulle gå in i nån grotta på blå/röd och där fanns det mewtwo och några hundar... kanske nån som var lite knäpp som skrev det...
då måste du läst om fel spel :P
hehehe, mm, kanske det... får kolla lite till hohoho, Är det väldigt stor skillnad på dom nyaste spelen??
Stor skillnad på grafik och musik och pokémon och mera
JA men dom nya är coolare....... :D
Och glömde det finns mer vägar en 100 routes
Jag tycker att orginal alltid e bäst, men de nya spelen e faktiskt inte så tokiga de heller :)
Jag spelade det typ när det kom ut sen så tröttnade jag efter en månad.Är det någon som spelar pokemon röd och blå nu förtiden?? själv har ja inte köpt något annat pokemon spel ännu, är dom nya roligare??? :rolleyes:
men det clasiska e la , gött?
som ty asså gold silver och crystal?
cElEbrAtIoN nOw cOmMoN- :gitarr: :kung: 700A:DE INLÄGGET WOW cElEbrAtIoN nOw cOmMoN- :gitarr: :kung:
nån som vet hur man kan fånga mew på röd/blå??!!? :huh:
titta i något mew ämne
mm, fusket funkar inte på mitt blåa, funkar nog på det röda men då måste ja ha tag i ett annat gameboy och en link cabel!! :(
hmm, ingen som vet nåt annat sätt då??
Jag vet,kolla på http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml ;)