💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det För Skildnad?

21 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

????

Nivå 5 · Fuskare

N64 är i 3d, bättre ljud, grafik.

N8bit är mycklet äldre och bara i 2D, många under bara spel därifårn som kommit som uppföljare till N64 eller Gamecube.

Nivå 4 · Lärling

är det nått att skaffa

Nivå 3 · Lärling

va? fattar inte, alltså ser du ingen skillnad? eller har du aldrig sett det? Nintendo 64 har mycket bättre grafik och så,,,

10 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Jag har aldrig sett Nintendo 8 bit

Nivå 3 · Lärling

Ja, he.. trodde du aldrig sett en Nintendo 64! :lol:

Ja, men 8-bitars var det första NIntendo producten, den har ungefär samma grafik som gameboy, fast kassare

Nivå 3 · Lärling

Här är en bild på Nintendo 8 bit! ;)

post-8-1092130447_thumb.jpg

Nivå 6 · Fuskare

bara namnet avslöjar ju en del

NES-8bit

N64-64bit

Nivå 3 · Lärling

Huh? :huh: det har jag aldrig tenkt på!

Nivå 10 · Veteranfuskare

vad har du aldrig tänkt på :huh:

Nivå 8 · Veteranfuskare

8-bitars är det bästa Nintendo gjort. B)

Nivå 3 · Lärling

Visste ni inte det? :o Jaja, men SNES är 16 bitars! :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

8-bitars är det bästa Nintendo gjort. B)

det kan jag faktiskt hålla med dig om :kung: :gitarr:
Nivå 2 · Novis
(No Fear @ 10/08-2004 22:02:45)

8-bitars är det bästa Nintendo gjort.  B)

Inte jag, tycker att SNES e det bästa!!

har dom bästa spelen!!

Nivå 10 · Veteranfuskare
(MMX @ 10/08-2004 23:53:05)
(No Fear @ 10/08-2004 22:02:45)

8-bitars är det bästa Nintendo gjort.  B)

Inte jag, tycker att SNES e det bästa!!

har dom bästa spelen!!

då förstår du dig inte på hederliga spel. ;)

1000 INLÄGG och så får jag en bonus eftersom jag skrev det på min favvo konsols forum samtidigt som jag försvarade det :D

11 Aug 2004

Ja, he.. trodde du aldrig sett en Nintendo 64! :lol:

Ja, men 8-bitars var det första NIntendo producten, den har ungefär samma grafik som gameboy, fast kassare

Det är bättre grafik
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES.

7 Sep 2004
Nivå 1 · Novis

Jag tycker att båda är ganska bra. Om man är en sån typ som jag är och kan uppskatta ett spel även med typ ingen grafik, så tycker jag NES är roligare än N64. Visserligen så erkänner jag att N64 är bättre än NES på typ alla punkter utom en: Spelkänsla, som verkligen spelar roll. Jag menar, tittar du på spelet eller spelar det? Om du är en sån som bara "tittar" på spelet så råder jag er till N64, men äör ni en sån som bara spelar så förslår jag NES.

hur motsvarar man den?
8 Sep 2004

asså frågan borde vara mellan SNES OCH NES <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare

Menar du att du accepterar spel utan grafik....låter konstigt...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in