MIna favorit låt är Otherworld (FFX, den låten i början eller när man möter "Jecht")
Satuke da Ne (FFX i sjön i macalnia woods...)
Aeris Theme song FFVII
Hurry! FFVII
Aurons Theme song FFX
också mycket mer :)
MIna favorit låt är Otherworld (FFX, den låten i början eller när man möter "Jecht")
Satuke da Ne (FFX i sjön i macalnia woods...)
Aeris Theme song FFVII
Hurry! FFVII
Aurons Theme song FFX
också mycket mer :)
To Zanarkland (FFX)
Brass De Chocobo (FFX)
Och många fler :)
Brass De Chocobo
den är min favvo på FFX
Brass De Chocobo (FFX)
det är svårt att välja
Final fanasys x theme song. och one winged angel ff7.Other world ffx.The song of the faith ffx.Jenova final battle ff7.Sephiroth final battle ff7.Det är mina melodier det :gitarr:
ja vet inte ja håller mig till kh :P
jaa,!!kh altsåone winged angel låten när man slås mot sephiroth det är din favå låt i kh jag fattar säg det inte men det är det eller hur säg som det är visst är det det eller hur.DET HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT DU TYCKER!!! :evil: ...........skoja bara hihi inte rolit nä nu j-v-ar!!tihihihi :meddum:
Jag kan inte vad låtarna heter utantill, men det är väl en del i ffX
FF9: ehh... vet inte vad dem heter. Lyssnar på radion samtidigt så det är svårt att komma ihåg
You're not alone
Kujas theme
Melodies lr vad den nu hette...
Sista bosslåten e väldigt gullig oxå
ffx: Otherworld
Aeris theme (ffVII)
Cosmo canyon (ffVII)
Doma castle (ffVI) :student:
Jag glömde att Terra var bra. Den låten är skit bra och Final (FFX).
Blitz Ball - FFX så klart ;)
Jag kan one winged angel utan till och utan till på engelska håller på att träna att översätta det på svenska :D
när man möter jecht
Simple and Clean från Kingdom Hearts e så j*vla bra!!
kan den utan till!!
Så här är texten den är på latin:Estunas interius ira whementi,estunas interius ira whementi sephiroth sephiroth.Sors imanis et inan is sors imanis et inanis.Estunas interius ira whementi sephiroth sephiroth :visslar: :visslar: :visslar:.Veni veni venias ne me mori facias veni veni venias ne me mori facias veni veni venias ne me mori facias,Sephiroth sephiroth.Så här är den översatt:Estunas interius ira whementi=Burning inside with voilent anger
Sors imanis et inanis=Fate,monsturus and empty
Veni veni venias ne me mori facias=Come come oh,come do not let me die.Sephiroth är troligen One winged angel.Va vad säger ni hahaha ganska bra gjort ah? :D
jag gillar the hymn of the fayth (ffx)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in