marzocchi Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 Hej Jag har nu försökt med fusk till gta3 å det funkar ju inte :evil: så då tänkte jag fråga om det går på andra sätt... kan man t.ex. bränna ned filer på en cd och lägga över dom på x-boxen, tex .save filer som nån har sparat som har gjort alla uppdrag och som till och med har fått in fusken??? en annan fråga, jag har ju hört att man måste ha ett chipp för att kunna spela brända spel å gjörna massa andra saker, men går det inte å ladda ned nåt program som ändrar bioset i xboxen å bränna på cd och lägga in det i x-boxen??? hoppas ni förstår vad jag menar, och hoppas ni kan å vill svara tack
ZANN0 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 bios finns på psxcare.com nån stans och ja man kan bränna ner sånna saker
marzocchi Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2004 ok, tack för svaret xanno!!! då är ju frågan ang. .sav filer, hur får man in dom i boxen?? jag har laddat ned en .sav fil til gta3 så jag har den på dator, me hur får man in dom i boxen??? nån som vet?
marzocchi Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Går det att lägga in sådana saker även om inte xboxen är modifierad???
Pippo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Skrivet 11 Augusti 2004 Går det att lägga in sådana saker även om inte xboxen är modifierad??? dubbelpota inte......... <_<
Autobahn Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Går det att lägga in sådana saker även om inte xboxen är modifierad??? Nu hajjar jag inte direkt va du menar men vad jag ser så måste man modifiera den... ;)
Rekommendera inlägg