Tror ni att spelet "The Movies" kommer att bli bra? kommer i 2005. ja tror att det kommer att bli AAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAA bra... :rambo:
The Movies
vad e det för spel har du nån länk till nån sida????? :blink:Tror ni att spelet "The Movies" kommer att bli bra? kommer i 2005. ja tror att det kommer att bli AAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAA bra... :rambo:
det kommer säkert att bli totalt värdelöst....... <_<
Vad är det för spel :huh:Tror ni att spelet "The Movies" kommer att bli bra? kommer i 2005. ja tror att det kommer att bli AAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAA bra... :rambo:
sök på google efter spelet så kan du få information
kommer nog bli ett spel som i pcgamer kommer få 60-70% i super play 6-7 tror jag
ja tror att det kan bli hur bra som hälst och hur dåligt som hällst
Det kommer nå`n gång i 2005 bara, lite väntan. :( :( :(
också ett värdelöst spel till.Det kommer nå`n gång i 2005 bara, lite väntan. :( :( :(
vad är det för spel länk tack :D
gå och sök på google.....vad är det för spel länk tack :D
det har jag aldrig hört talas om :P...
jag vet att du är nu men gör hälst inte dubble inlägg
sry
det är en regel. ;)sry
Om Pippo tycker att jag skriver om värdelösa spel så varför då skriva på detta ämne??? <_< :angry: