💬
Logga in
Fuska.se

Tower Of Gods

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Man ska hitta nån nyckel nån stans i början av the tepel of Gods.. Jag har letat runt hur länge som helst... VAR FINNS NYCKELN????

Nivå 0 · Nykomling

hur monga rum har du varit i

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att jag inte vet men jag vet om du berettar det falco fågade!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Jag har satt grejen på högersidan så man kan gå in till ett nytt ställe..

På vänster sidan har jag sprängt väggen till ett nytt rum... sen så är det stopp, just d ja.. en sak som brinner oxå stötte jag på....

Nivå 0 · Nykomling

har du tent elden vid dören på vänster :unsure:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Yes, när jag tände dom så kom en skattkista, men den hade bara en såndär fjäril i sig :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Ingen som har nåt förslag??

12 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

:student: på vänster sidan hökst up gå in i dören öpnna kistan och vips du har en nyckel tror jag :zzz:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Finns inte nån nyckel där heller.....

13 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Mer förslag snälla...

14 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Dom där fjärilarna är bra man moste ha minst 21 styken om man ska klara

spelet. Så samla i hop 21 såna.

Nivå 0 · Nykomling

Innan du tar nyckeln kan du ta kartan som är i rummet där du bombade väggen. Om du väntar tills vattnet sitigit kan du ta dig till högra sidan av rummet (använd lådorna om du behöver). Bomba väggen för att komma till kistan med kartan. Sen tror jag du ska gå ut igen och ta dig till andra sidan av rummet. Vänta tills vattnet sitigt och gå upp på kanten. Ställ statyn på den lysande saken på golvet. Gå in genom dörren. Hoppas jag skrev rätt! Jag vet att du vill ha en nyckel, men jag tror du måste göra en del saker innan du kan komma till den.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Jag har bombat väggen, fixat pelaren som lyser på höger sidan.... nu så måste jag hitta pelaren på vänster sidan och den finns där inne som man behöver nyckeln.... :(

Jag har bombat väggen, fixat pelaren som lyser på höger sidan.... nu så måste jag hitta pelaren på vänster sidan och den finns där inne som man behöver nyckeln.... :(

Gå bara runt så hittar du den så småning om!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in