Vilket Godis tycker du är bäst.
Godis
typ sega råtterVilket Godis tycker du är bäst.
nam nan salta flaskor och Stora Nappar :)
djupfrysta fårtenstiklar..:P
ne, jag tycker om vanligt lösgodis..
JA,LÖSGODIS,MEN BRukar inte 'ta godis..
Meloner tror jag dom heter dom är inte så vanliga men dom finns på godis huset i umeå dit måsste ni åka om ni gillar godis dom har hur mycket som helst ;)
De är goda. B)Meloner tror jag dom heter dom är inte så vanliga men dom finns på godis huset i umeå dit måsste ni åka om ni gillar godis dom har hur mycket som helst ;)
Jag vet vilka det är. B)
Små små ljusa (ja, vad det nu är för färg) vattenmlonsbitar. ;)
Jepp dom är skit goda snöbollar är också ganska goda ;)(# 21 @ 12/08-2004 17:48:32)Meloner tror jag dom heter dom är inte så vanliga men dom finns på godis huset i umeå dit måsste ni åka om ni gillar godis dom har hur mycket som helst ;)
De är goda. B)
Jag vet vilka det är. B)
Små små ljusa (ja, vad det nu är för färg) vattenmlonsbitar. ;)
man kan väl inte säga lösgodis... det innefattar ju nästan allt godisne, jag tycker om vanligt lösgodis..
Min favorit e vingummin (bassets)
allt som är super salt och super starkt
gillar du kryptoniter?allt som är super salt och super starkt
vad är det(Boiuthh @ 12/08-2004 19:40:43)allt som är super salt och super starkt
gillar du kryptoniter?
Jag gillar ahlgrens bilar och såna där sura flaskor som är rosa och turkosa typ.
dom ser ut typ som en stor nonstop... bara att den e rosa och har ett svart "streck" i sig... dom e ganska sura/salta(Samus the king @ 12/08-2004 19:41:14)(Boiuthh @ 12/08-2004 19:40:43)allt som är super salt och super starkt
gillar du kryptoniter?
vad är det
lös godis är bäst då köper jag tappar och de jag gillar också såna dära råsa
bananer som är sura och det är skum MMMMM :)
Dreggel...dreggel... Vill ha Saltlakris..... vill ha trukisk peppar..... dreggel.... :Pallt som är super salt och super starkt
Salta rosa skumbananer.... dreggel.....Påskägg.....dreggel...
LÄNGTAR TILL PÅSK!!! Buhuuu!!! :cry:
:huh: :blink:(Claudia @ 12/08-2004 22:51:01)allt som är super salt och super starkt
Dreggel...dreggel... Vill ha Saltlakris..... vill ha trukisk peppar..... dreggel.... :P
Salta rosa skumbananer.... dreggel.....Påskägg.....dreggel...
LÄNGTAR TILL PÅSK!!! Buhuuu!!! :cry:
.. ahum, host host.. nervöst sammanbrott... Jag har slutat äta godis förutom vid påsk... godis orgie, here i come!
ja, dem är rätt så goda :rolleyes: .(Boiuthh @ 12/08-2004 20:00:18)(Samus the king @ 12/08-2004 19:41:14)(Boiuthh @ 12/08-2004 19:40:43)allt som är super salt och super starkt
gillar du kryptoniter?
vad är det
dom ser ut typ som en stor nonstop... bara att den e rosa och har ett svart "streck" i sig... dom e ganska sura/salta
Hur goda är dem?? Väldig, väldigt goda? Väldigt salta? Måste....ha....dem.....
(ovanligt dödsfall: Barn hittas med med en tugga av tangentbordet i munnen, uppochned vid sin dator. Trolig dödsorsak, extrem hungersnöd)