Vilket är det sämsta spelet på gameboy
Sämsta Spelet
på rubriken skrev du sämsta och här bästa vilket är det du menar
Det undrar jag oxå?????? ;) :huh: :huh: ;)på rubriken skrev du sämsta och här bästa vilket är det du menar
Han skrev väl fel. <_<
Mitt sämsta spel är F-zero Maximum Velocity. :angry:
Pkm Diamond...
finns den verkligen?
Menar du Vanliga Gameboy? Isåfall borde du ha sk´rivit det i Gameboy avdelningen! <_< Jaja, men mitt sämsta gameboy Advance spel är F-Zero: (Nånting)Vilket är det sämsta spelet på gameboy
aaa ja har hört att den är AS dålig
aaa.... men ente i sverige... kom alldrig ut här men men!! man kan ha hur många pkmn mee sig som hälst men om ens nybörjare dör så får man börja om hela seplet eller nått sånt... och man kan köpa en pistol i äffären och skuta pokémon och så kan man köpa ett Game Boy åsså!! :lol: :lol: :lol:finns den verkligen?
haha :lol:
men i pkmn ruby eller saphire...
kan man lägga in gamla pkmn från( t.ex pokemon guld) till de nya (ruby och sapphire)? :visslar:
nooope... men du kan ta från guld till fr/lg och mellanlanda i colosseum och sen till sapphire :) de kan man :) :lol:
ok... :unsure: men e du säker?
tja... neeej men när man klarat ligan och har 60 pokémon så får man uppgraderad dex så man kan se alla 386 eller 251 i pokédexen :) då kanske de går :)
Diamond e så usel allså!
Man kan köpa olika sorters pistoler och sen ge man bara te sin pkm((Eller va den där gula fula grejen e))!
Jag fattar inte varför en del grejer inte kommer te Sverige...!
en sån där pistol och så skulle jag vilja ha
james bond