martissii Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 hmm... ja tycker det är tråkigt när man har klarat spelet... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 aha jag kan nog inte klara spelet.kommer aldrig få dom där svåra pokemonen.eller dom som man byter med stenar,eller såna som man byter.jag har ingen kompis som har R/S :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag bryr meg inte :P bara tränar dom & klarar spelet, ska också få alla pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) Jag brukar vara snäll :) Men när jag tränar då är jag sten hård :rambo: Redigerat 26 Augusti 2004 av Team Dark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) För mig så beror det på.Min första "hundring" var Altaria inför ligan.Minst fyra timmar om dagen!Men inte med Bagon eller Shelgon.Men Salamence...Och Magnetrice och Milotic fick inte heller så lätta pass...Dom som får någon av mina att svimma svimmar själva av bara förskräckelsen av mitt raseri.Men själva Gameboyen håller.Tappade den bara i snön X antal gånger i vintras.Man kan väl vara både mjuk och hård här.Jag tränade inför liga efter åttonde gymmet så att dom kunde vara på 100 och lyda samtidigt.Men jag tittar gärna på Smaragds och AmySapphires diskution.Mycket fin.Som sagt:TRÄNA SOM NI VILL!!! Redigerat 5 Juni 2005 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Gå in på mitt info för att kolla om jag har bra pokemon ps tre i lv 100 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 man ska träna så mycket som man ser att de pallar av!! annars knäcker de sig själva!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Man bli så sur om nån pkm missar och confused!D e så himla jobbigt!Då bli man förbannad och låter bara pkm kör och kör :P Så hatar jag pkm som inte lyder((Allså dom som man ha bytt te))!Så tärande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Du menar så :evil: - irriterande!!? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Om man vill få sina pokémon i högt lv och ifall man vill att dem ska bli bra så ska man träna dem till dem dör! Annars blir det relasering direkt eller datan :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jupp!Gör d ju gör deras bästa :lol: :evil: Vilka e era bästa pkm?((Få bara välja EN)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 hmm.. jag tror det är min blaziken på lv.93.. ;) med attackerna: Blaze Kick, Overheat, Sky uppercut och slash... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg