jag tränar ovanligt hårt!!!!
hela tiden inte bara i början jag tränar till pkm ligan för tidigt.....!!
och allla mina pkm
är typ i samma lv hela tiden!!!!!
asså jag menar att dom är i samma lv inte typ en är i lv 30 och en annan i lv 70...
jag tränar ovanligt hårt!!!!
hela tiden inte bara i början jag tränar till pkm ligan för tidigt.....!!
och allla mina pkm
är typ i samma lv hela tiden!!!!!
asså jag menar att dom är i samma lv inte typ en är i lv 30 och en annan i lv 70...
hmm... brukar jag osså göra men förra gången tränade jag några på Coloseum :rolleyes: så de blev lite högre än de andra... :P
Lat? :P
lat?
:visslar: Lat vem e det :rolleyes: ... hrmm... ja vem??! :visslar:
jag menade dej...
byta dem till colloseum och träna dem...
de gör man bara om man har extremt dåliga pokemon! :P
jag tränar alla hårt som f** till ungefär 20-40 lv högre än min motståndares.
that's the spirit!jag tränar alla hårt som f** till ungefär 20-40 lv högre än min motståndares.
jag är hård om min blaziken skulle förlora i elite four blir det mars till datorn men han gör aldrig det för jag är hård och tränar han ofta han är i lv95 nu han kan lätt klara elite four själv men om man vill att dom ska bli bra när dom är på 100 ge dom carbos zink och sånt och HP up men det gör inte för jag är hård latmaskar där ute i värden gör så det gillar inte jag
Jag skiftar me dem ibland e d gosedjurs sidan o ibland e d sten sidan men för d mesta sten sidan :evil: :evil:
mohahaha*... jag är på :evil: - hårda sidan...
Tja nästan alltid påden hårda för om dem e olydiga och tar på sig själv så får ja ryck o då e d raka vägen till datorn ibland relaiserar ja dem av ilska :evil:
kalla om att vara grymm mot dom :huh:
om man ska vara en bra tränare ska man vara sten hård JoJjo_
Man ska vara stenhård o träna mycket o inte till pokecentret förrän man hr en kvar me högst 5 liv d e min (taktik) om man säger som så :evil:
jag brukar ta det easy.jag går mest på Master Contest.min Blaziken kommer alltid tvåa..och så brukar jag plantera berrysar ;)
hmm... ja tycker det är tråkigt när man har klarat spelet... ;)
aha jag kan nog inte klara spelet.kommer aldrig få dom där svåra pokemonen.eller dom som man byter med stenar,eller såna som man byter.jag har ingen kompis som har R/S :(
jag bryr meg inte :P bara tränar dom & klarar spelet, ska också få alla pokemon
Jag brukar vara snäll :) Men när jag tränar då är jag sten hård :rambo: