Själv är jag rätt snäll mot mina Pokémon. Oftast för att dom gör bra ifrån sej. Men jag tränar typ bara 1-2 Pokemon. Funderar på att gå tillbaka till spelets början och träna nån pokemon som är i lvl 2.
Pkmn Fantast?!
Jag är inte specielt gosig mot dom :P Inte stenhård lr sträng heller
jag e väldigt hård mot mina pokemon :evil: jag gör såhär.. jag möter oftast dom i högre lvl för o se typ om mina pokemon är bra för sina lvl om dom inte e de så får dom smisk :D och om vissa dör för snabbt oo e sugiga slänger jag bort dom.
en stenhård tränare med stenhårda pokemon!
mina bästa e!
steelix lvl100
Meganium lvl100
Dragonite lvl100
scyther lvl100
vileplume lvl100
och sist men inte minst !!!!
mew lvl100!
Mew Lv 100 suger ju! Jag har den i Lv 100 i alla mina Pokémon-spel. -_-
↗ till inläggetsuger gör den inte, jag har den i lv 100 på ett spel den äger :rambo:Mew Lv 100 suger ju! Jag har den i Lv 100 i alla mina Pokémon-spel. -_-
Deoxys och Jirachi är iaf dubbelt så bra.
Legendariska suger överhuvudtaget.
Nej, inte Deoxys eller Jirachi. Jag gillar egentligen inte heller Legendariska men det är nåt särskilt med dom 2.
Jag tränar upp mina pokemons Svagheter..Ja ni vet EV träning :P
Jag tränar en del av mina Pokémon med Exp. Share.
jag tränar upp mina i victory road eller något annat bra ställe med pokemon i lv 40 eller nått! jag är hård mot mina pokemon :evil:
Jag är inte såååååå hård ^^, Men jag tränar dom ganska mycket
Mew äger deoxys och jirachi, Har alla tre och jag har gemfört deras stats
Jag har också dom och på mitt spel så äger Deoxys och Jirachi ut Mew.
jag litar på mina pokemon och är inte stenhård. jag är som dom vill att jag ska vara ! :D :D :D :gitarr:
GÖR SAMMA SAK SÅ ÄR DET LÄTTARE ATT GÖRA POKEMON GLADA!!! :cool:
hmmm alla sätt är bra ;) på olika sätt :rolleyes:
Hård: Ibland
Gosig: ... Ibland
jag tränar sten hårt :medieval:. men blir lite tröt (min sceptile är redan i lv:100 :kung: )
:) Jag tränar de mycket men ger paus också men jag moste träna de för att det är för deras besta jag brukar kolla in en stela där en tjej siger vad mina pokemon vill jag kommer inte ihåg vad hon brukar siga men hon brukar siga att min rayquaza vill slås då gör jag vel det. :)
↗ till inläggetär mest i battle frointer:) Jag tränar de mycket men ger paus också men jag moste träna de för att det är för deras besta jag brukar kolla in en stela där en tjej siger vad mina pokemon vill jag kommer inte ihåg vad hon brukar siga men hon brukar siga att min rayquaza vill slås då gör jag vel det. :)