Ligan på Fire red klarade jag på andra försöket! lätt :D
Pkmn Fantast?!
Jag vet! Den är aslätt!
Den klarade jag på 3:e försöket tror jag :unsure: :blink:
Jag klarade ligan efter 63:40:47
På FireRed eller?
jag har klarat pkmn ligan med bara mewtwo !
↗ till inläggetLigan på Fire red klarade jag på andra försöket! lätt :D
jag klarade pkmn ligan på första försöket !
Det är rätt bra.
PS. Skriv inte dubbelinlägg.
Jag klarade det på 18 timmar!!!!!!!!!
Jag och min kompis tog det på 9 timmar! :visslar:
Hur kollar ni det? :huh:
↗ till inläggetjag har klarat pkmn ligan med bara mewtwo !
Jag har klarat ligan med bara Togetic.
Jag tänkte meddela att ni är offtopic och antar att ni kommer att varnas om ni fortsätter... ;)
Som svar på frågan som tråden egentligen handlar om: Jag brukar träna mot varje tränare jag ser, då går man lättast upp i lvl! :)
Det är bara att se på sitt tränarkort där det står "first hall of fame" :gitarr:
↗ till inläggetNja, det beror ju på... Om man har Pokemon i ca lvl 70 så är det ju inteJag tänkte meddela att ni är offtopic och antar att ni kommer att varnas om ni fortsätter... ;)
Som svar på frågan som tråden egentligen handlar om: Jag brukar träna mot varje tränare jag ser, då går man lättast upp i lvl! :)
så bra o träna mot dom som har Pokemon i lvl 20. Det bästa är om man tränar dom mot Elite Four. ;)
Nä men lite exp går man ju alltid upp!!! :lol:
Ja ja, men knappt inga -_-
Ja men det är alltid nått! :)
början tränade jag j*kligt hårt det var jä*ligt bra men sen losa jag totalt när jag inte träna lika mycke!! fatta att de var ett mistag :(
↗ till inläggetMINA FÅR TÅLA MYCKET STRYK ANARS ÄR DOM DÅLIGA FÖR MIG :evil: :evil:början tränade jag j*kligt hårt det var jä*ligt bra men sen losa jag totalt när jag inte träna lika mycke!! fatta att de var ett mistag :(
Jag möter alla tränare jag ser.