Vad ska jag ta när jag ska till main jag är i Calmera och jag ska ta Carlin?
Druid,Knight,Paladin eller Sorcerer
Vilket spel??
Tibia..Bli Paladin eller Knight :D jag e en knight på lvl 26 snart 27
jag är druid på 59 lvl
och jag är i carlyn i main
Jag betsämde mig att jag ska vara Druid som min kompis i main
bra
hur mycket lvl har din besta kompis på
tibia min har 81 lvl mycket va`
9 eller 10
jag har en lvl 101 i amera :P
vad är/går tibia ut på?
döda andara och månster köpa och byta och klara typ uppdrag eller uppdragem är ju oftast att döda ett monster
döda andara och månster köpa och byta och klara typ uppdrag eller uppdragem är ju oftast att döda ett monster
det e rätt så kul men jag kan inte starta det se "*Buhuu' Tibia Hjälp''
Man ska börja med att bli Druid! Då ska man magga upp sej till mag 11 lvla till lvl 11 börja göra uhs, skaffa pengar/eq, göra en knight/pally träna upp dom till typ 60 dist/sword/club/axe, sen lvla te tjugo skaffa promo och göra uhs med druiden och hunta!
Det är ganska smart Trunks, men jaevligt jobbigt.
Jag vet... Men det är en plan som är på lång sikt. Smartast e att skaffa p acc och magga/träna hela dagarna (om man har tid:P) själv spelar jag inte tibia längre men mina polare gör så dom har fått mitt acc... Kanske börjar igen, btw min ena kompis e skyldig mej ett kset så om jag börjar kan jag sälja de och köpa pset istället och spara pengar:P
Yay, fett skönt.
de e inte så jobbigt tills man kommer å ska träna en knight lr pally :P
men om man har en 20 elder som bara möfar fram uhs te knighten å knighten har helt ok skills å kan hunta dagarna i ända så e de asskoj!
vad e det för spel diablo 2 lr???
om du hänger med överhuve tagen så ser du att dom har sagt att de e Tibia dom snackar om.
Vet inte varför ni ser ner på druider så mycket.
dom e inte så dåliga som ni tror.
Vad heter ni på tibia? Själv har jag varit i main i 3 dar snart och e level 13 knight. Knight är min första gubbe men jag tycker att sorcerer verkar jätte kul att vara, men jag orkar inte spela i rookgard mer. Någon som har några tips om hur man kan levla snabbt i rookgard? :roll:
om du hänger med överhuve tagen så ser du att dom har sagt att de e Tibia dom snackar om.
Vet inte varför ni ser ner på druider så mycket.
dom e inte så dåliga som ni tror.
vem f*n ser ner på Druider?!?!?!?
den jäveln ska ja banka gul å blå
druider e den bästa/roligaste voc'en, de e bara å stå i stan, lvla ibland, men iaf magga, magga, magga! sen får man mag 50 å rik som bubble