Det är bra jellyfish!
Våra nya moderatorer
ja, vad skulle han annars ha gjort?
Moderator är moderator och man får hoppas att han blir en bra.. då kanske det blir lite lugnare med spam o.sv i fourmet..
Jag blev inte alls förvånad över att han blev moderator..
Admin vill väl ha lite äldre och erfarna moderatorer?
Blev du inte förvånad att jellyfish blev mod? Ska jag skriva en chek på 10.000 till dej -.-
Jag blev förvånad! ;)
Jag blev mer förvånad när Draghon blev mod. Hon var typ Punkternas Gudinna. Efter varje mening skrev hon typ ..............
Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_<
har du nåt emot det eller? >.<
Dom har faktiskt ett eget liv.. Hade du förväntat dig att de skulle vara online 24-7 som på din favvo sida..Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_<
Eller så lurar dom dig bara att dom e Modz :lol:
Så därför har de Moderator som titel? :huh:Eller så lurar dom dig bara att dom e Modz :lol:
jag menar att de byter hela tiden.(Ness~ @ 28/08-2004 18:31:18)Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_<
Dom har faktiskt ett eget liv.. Hade du förväntat dig att de skulle vara online 24-7 som på din favvo sida..
och det finns inte ens några moddar på stället du pratar om, tror inte du varit där det senaste halvåret... <_<
Jag sa Till GoldenMew(# 21 @ 28/08-2004 18:45:11)Eller så lurar dom dig bara att dom e Modz :lol:
Så därför har de Moderator som titel? :huh:
GoldenMew: Jo han är Trunks
Antingen skriver ni om annat än ämnet, ir så fattar jag inte.
De har bara bytit bort en mod och det är Sandra eftersom hon inte var aktiv. Resten är bara tillagda mods, eftersom forumet blir större.jag menar att de byter hela tiden.
och det finns inte ens några moddar på stället du pratar om, tror inte du varit där det senaste halvåret... <_<
Sen är inte alla gamla moddar heller kvar(skönt att slippa adstro)
Jag försöker va inne här så ofta det går.(Ness~ @ 28/08-2004 18:31:18)Här kommer det visst moddar från och till hela tiden >_<
Dom har faktiskt ett eget liv.. Hade du förväntat dig att de skulle vara online 24-7 som på din favvo sida..
Får hoppas att det håller i sig :P
Jag vet att det bytts en del mods här, får se hur det blir i framtiden.
Nån mer kommer säkert bytas snart.
tror du???Det tror inte jag...
Inte jag heller byten har gjorts och det kommer håla ett bra tag.tror du???Det tror inte jag...