Hoppa till innehåll

Våra nya moderatorer


finaly_man
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 222
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mmm, faktist har också märkt det...Har en andledning till min varning som inga behöver veta...jellyfish va nog ett bra val Admin och alla modar som tyckte detsamma...

faktiskt så tycker nog jag att dem som varit med längst borde bli moderatorer... men det är bara min åsikt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(dannecool89 @ 13/08-2004 01:51:25)

mmm, faktist har också märkt det...Har en andledning till min varning som inga behöver veta...jellyfish va nog ett bra val Admin och alla modar som tyckte detsamma...

faktiskt så tycker nog jag att dem som varit med längst borde bli moderatorer... men det är bara min åsikt

jag har ju varit med sen fuskarnas tid så...

 

Grattis jellyfish till "jobbet" hoppas du håller vad du lovat(att det inte stiger dig åt huvudet). Trevligt med nya moderatorer. Även om man heller skulle vilja att det var en själv:P. Ta nu och rensa bort spammet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker jellyfish e bra för han står för det han tycker!.

men du sa nån som är aktiv om ska tala om activ(#21 jag ammy sappfire no fear)

ska man tala om vart här länge(0012 ozoon) om laglydiga(jag :rolleyes: )

nämen ärligt den sista varning ag fick var det min kusin som gjorde hon brukar vara inne på mi ibland :angry: och jag kalalr det inte brott att dubbelposta desutom kan jag regelboken utantill men jag kommer alldrig bli mod för jag har några varningar :( .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja mina chanser är ju definitivt slut, eftersom jag snackat om fildelnigsprogram en gång, och andra påstårs det att jag ville få folk att prata om det, men det var inte nödvändigt att nämna dom två kända fildelningsprogramen, bara hemsidor hade räckt och det kunde anmälaren tänkt på. Egentligen så skrev jag ju aldirg heller om fildelning, bara vart man hittade dom, alltså ingen bruten regel. En o-regel inte bryten, tack för varningen -.-

 

 

Så Sandra har vandrat ur för gott, det goda är ju att Chihauahu är Mod nu. Tror ni mej inte kan ni gott ta ett titt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där ser man. B)

 

Hon har varit med länge och har inga varningar.

 

Personligen så vet jag att det som har betydelse är kvaliten på inläggen.

Jag har inte läst alla Chiahuahuas inlägg men jag tycker att det är ett bra val.

 

Hoppas du sköter dig Chiahuahua.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...