💬
Logga in
Fuska.se

Våra nya moderatorer

222 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

nää, för om man ljuger för att bli populär bland modsen så kommer sanningen ut någon gong och då är man nog inte så populär.

Nivå 0 · Nykomling

nää, för om man ljuger för att bli populär bland modsen så kommer sanningen ut någon gong och då är man nog inte så populär.

exakt så jag menade ^_^
Nivå 0 · Nykomling
(No Fear @ 13/08-2004 18:13:32)

exakt så jag menade ^_^

Förstod nästan det, skrev det bra för att fler skulle förstå...
Nivå 0 · Nykomling

Bra, hoppas ingen missförstod och tog illa upp, för det var iaf inte meningen. :)

Bra att ni förstod poängen. Om alla behandlade alla lika och inte bara tänkte efter en gång extra när man skriver till en mod. så hade många stora diskussionsämnen här blivit så mycket trevligare när man läste dem. :)

Nivå 0 · Nykomling

bra skrivet! som sagt det skule bli mycket bättre

Nivå 0 · Nykomling

mmmm, man ska ju inte ge moddarna heller mer respekt än andra bara för att han/hon är mod.

Nivå 0 · Nykomling

Respekt åt reglerna bara. Då ordnar sig allt.

Nivå 0 · Nykomling

ja fast det är synd att vissa inte har det

Nivå 0 · Nykomling

mmm, det kan bli mycket jobbigre än det behöver vara.

Nivå 0 · Nykomling

ja exakt

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #71

Bra, hoppas ingen missförstod och tog illa upp, för det var iaf inte meningen. :)

Bra att ni förstod poängen. Om alla behandlade alla lika och inte bara tänkte efter en gång extra när man skriver till en mod. så hade många stora diskussionsämnen här blivit så mycket trevligare när man läste dem. :)

Mmm, man ska inte vara rädd för Moderatorerna.

Bara dom Dannie sa ge respekt åt reglerna, smart sagt faktiskt (att man inte tänkte på det) Vem har varit Mods mest? Själv känns Dannie mest erfaren. Tror också Chiahauhau (svårt namn) komemr vara ganska smart tänkt.

Nivå 0 · Nykomling

Jag undrar en sak. Får Mods ge varningar för nåt som hänt utanför fuska.se(T.o.m. nåt som int ehar med reglerna att göra)? Eller hota med sin mid förmåga?

tycker alla ska respektera alla och vara snälla mot alla lika mycket som moderatorer och vanliga medlemar.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #74

Jag undrar en sak. Får Mods ge varningar för nåt som hänt utanför fuska.se(T.o.m. nåt som int ehar med reglerna att göra)? Eller hota med sin mid förmåga?

Har det ingenting med fuska.se tycker jag dom inte har någon rätt till det.
Nivå 0 · Nykomling

Det verkar som om mods ska ha mer respect?

Läste nån stans här på fuska att man skulle ha mer respect för mods och admin vilket är fel.

Man ska respectera alla lika mycket.

Nivå 0 · Nykomling

Det borde inte gå.

Isåfall kan du väl anmäla moderatorn till Admin?

Chickita eller vad hon/han heter är oxå mod!

Nivå 0 · Nykomling

Chickita eller vad hon/han heter är oxå mod!

Chihuahua heter han/hon. ;) hur blev du mod :huh:

Senast ändrad:

Det har han skrivit!

Hans svar var

Admin behövde hjälp och frågade därför jellyfish och han sa ja!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #80

Mmm, eftersom det är utanför fuska.se gör det ingenting nä. Ska du anmäla kanske du får ta en print så admin tror på dej (om nån råkar ut för detta)

Jag sa ju att Chihahaua också är Mod nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in