vem är det??!!!!!!!!!!!!!
Värdens Coolaste Pokémon?
Tyranitar
Sluta gör så många onödiga ämnen
oookkkkiiii!!!!!!!!
Cubone-Marowak E DOM BÄSTA Å SÖTASTE AV ALLA POKÉMON :P
*** va dumt o fråga... det beror ju på vad du sj tycker... de kan ju inte andra bestämma!!? :blink: LOL
vad är det som är så kul??????*** va dumt o fråga... det beror ju på vad du sj tycker... de kan ju inte andra bestämma!!? :blink: LOL
att ställa en så dum fråga!!! :blink:
Jaja.Chansey.
:D haha du har rätt bild den här gången :lol: hehe... :P (förra gången skrev du Treeko och hade en bild på Pikachu)
du bara förnedrar människor ditt *********:D haha du har rätt bild den här gången :lol: hehe... :P (förra gången skrev du Treeko och hade en bild på Pikachu)
ditt vad??! kunde tyvärr inte läsa det måste ha blivit nått fel för det blev bara massa stjärnor (*) !!? kan du ta om det... ;) (förlåt "thepokemon")
Blaziken, combusken....
Espeon, Latias och Pichu för mej!
det gör inget "martissi" :P
ja kanske.....
espion den oxå!!
och umbron..
du ska tacka mig..... <_<det gör inget "martissi" :P
tack"pippo" ;)
hmm... nu kanske du (thepokemon) tycker att jag låter dum men varför skulle du tacka honom... du sa ju att det inte gjorde nått... + att jag tycker inte att man ska säga *Tacka mig* för det låter som ett hot... :blink: om ni frågar mig alltså.... ;) men enligt *pippo* så låter det som att ja e dum i huvet... o det tycker inte ja e schysst!! :angry:
ONÖDIG TRÅD
blaziken