Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Blaziken, combusken.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Espeon, Latias och Pichu för mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det gör inget "martissi" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 ja kanske..... espion den oxå!! och umbron.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det gör inget "martissi" :P du ska tacka mig..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 tack"pippo" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hmm... nu kanske du (thepokemon) tycker att jag låter dum men varför skulle du tacka honom... du sa ju att det inte gjorde nått... + att jag tycker inte att man ska säga *Tacka mig* för det låter som ett hot... :blink: om ni frågar mig alltså.... ;) men enligt *pippo* så låter det som att ja e dum i huvet... o det tycker inte ja e schysst!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ONÖDIG TRÅD blaziken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 golden mew jag håller med pippo du brukar altid göra såna här trådar vem är starkaste pokemon vem är grymaste pokemon vem är fulast du spammar jäkligt mycket :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg