💬
Logga in
Fuska.se

Ni Lurade Mej Idioter!

9 svar · startad · 🔒 låst

jag har hört från en av det som var med att finaly_man och #21. har försökt lura mej!.nnär det fanns en period då jag ville få dig bannadd å var det så här

jag ville bevisa att du var dubbel användare så i Din signatur så stod det köp en dikt så skrev han ja vilken så skrev jag kan jag få den i din signatur

så skrev han den som stod i hans signatur fattar ni nu att alla hatar mej?även om jag skulle vara samma anändare som mrkuk e det väll lite osjyst fasst jag e inte det!

Nivå 4 · Lärling

vad menar du ??

Nivå 3 · Lärling

jag har hört från en av det som var med att finaly_man och #21. har försökt lura mej!.nnär det fanns en period då jag ville få dig bannadd å var det så här

jag ville bevisa att du var dubbel användare så i Din signatur så stod det köp en dikt så skrev han ja vilken så skrev jag kan jag få den i din signatur

så skrev han den som stod i hans signatur fattar ni nu att alla hatar mej?även om jag skulle vara samma anändare som mrkuk e det väll lite osjyst fasst jag e inte det!

jag fattar inte va dom lurade dig med?? ;)

så du menar att alla hatar dig...

Nivå 5 · Fuskare

Han menar så här.

De ville få fram att han och mrkuk var dubbel användare så de gjorde så här.

I Musspiggs signatur så stod det köp en dikt och så stod det en dikt i signaturen.

Så skrev nån till Mrkuk och skrev:

- Kan jag få köpa en dikt av dig?

Så skrev han:

- Visst, vilken vill du ha?

Så skrev dem tillbaka:

- Kan jag få dikten som finns i din signatur?

Så skrev Mrkuk:

- Vilken denna ****** (så skrev han dikten som fanns i Musse Piggs signatur när det var Mrkuk som fick PM:et)

Nu är han sur för att man lurade honom..

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Han menar så här.

De ville få fram att han och mrkuk var dubbel användare så de gjorde så här.

I Musspiggs signatur så stod det köp en dikt och så stod det en dikt i signaturen.

Så skrev nån till Mrkuk och skrev:

- Kan jag få köpa en dikt av dig?

Så skrev han:

- Visst, vilken vill du ha?

Så skrev dem tillbaka:

- Kan jag få dikten som finns i din signatur?

Så skrev Mrkuk:

- Vilken denna ****** (så skrev han dikten som fanns i Musse Piggs signatur när det var Mrkuk som fick PM:et)

aha okej???
Nivå 8 · Veteranfuskare

Översättning tack. :unsure:

Du skrev något om att jag & Finaly_man försökt lura dig.

Allt jag kan säga är att det är felaktiga uppgifter.

Jag har ingen som helst inblandning i det.

Nivå 5 · Fuskare

Jag kan ärligt säga att det var jag som försökte lura honom där.

Nivå 3 · Lärling

okej???

Nivå 3 · Lärling

Jag kan ärligt säga att det var jag som försökte lura honom där.

du han är väl en hon??
Nivå 3 · Lärling

§1.11

Vad som än har hänt så struntar vi i det nu. Alright, lads?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.