ja..brukar inte jag ha det? :rolleyes:hehe rätt ! :D
Xbox..
Joråå :rolleyes:
du har aldrig rätt.......... <_<(Star Gazer @ 22/08-2004 16:59:48)hehe rätt ! :D
ja..brukar inte jag ha det? :rolleyes:
hehe... joo det har han :P
jo för det första har ps2an sugaballe grafik och för det andra så är den klumpig och för det tredje så behöver man minneskort till ps2 och gta san andreas kommer till xbox läser du ingen speltidning eller
ok då vet jag :)
jag premunerar på speltidningar ditt ********....... <_<jo för det första har ps2an sugaballe grafik och för det andra så är den klumpig och för det tredje så behöver man minneskort till ps2 och gta san andreas kommer till xbox läser du ingen speltidning eller
Åhh man behöver inte änns ha en speltidning för o veta de ju <_<(Pippo @ 23/08-2004 18:04:45)jo för det första har ps2an sugaballe grafik och för det andra så är den klumpig och för det tredje så behöver man minneskort till ps2 och gta san andreas kommer till xbox läser du ingen speltidning eller
jag premunerar på speltidningar ditt ********....... <_<
jaja sluta hacka på varann :angry: back to topic :visslar:
vi har redan slutat hacka på varann.........jaja sluta hacka på varann :angry: back to topic :visslar:
Ja exakt <_<(Pippo @ 28/08-2004 09:46:49)jaja sluta hacka på varann :angry: back to topic :visslar:
vi har redan slutat hacka på varann.........
jag vill bara fråga en off topic sak HUR IN I HELA VISSEFJÄRDA GÖR MAN QUOTE NÄR JAG GÖR DET HÄNDER JU FÖR f*n INGET JÄKLA SKIT
ännu ett totalt onödigt inlägg....... <_<(Halo_Master @ 28/08-2004 13:22:36)(Pippo @ 28/08-2004 09:46:49)jaja sluta hacka på varann :angry: back to topic :visslar:
vi har redan slutat hacka på varann.........
Ja exakt <_<
aja admin lås detta ämne nu ,,,