hej!
alla har ju säkert hafft nått annat nan förut ni som haft det kan väl skriva vilket som ni gillade bäst och så själv gillade jag she-o-rene anak-sou-namoue och imothep.
hej!
alla har ju säkert hafft nått annat nan förut ni som haft det kan väl skriva vilket som ni gillade bäst och så själv gillade jag she-o-rene anak-sou-namoue och imothep.
Orson är mitt Favvo namn
Jag har hetat Orson-Yoshi^-Orson
du e mest känd som orson jag va nog mest känd som anak-sou-namoue
Jag har inte haft så bra namn men jag gillade nog mer tyranitar!!
Det e därför jag bytar bilder hela tiden!!
Kakanrott <-- The one and only
------------ Edit ---------------
eller.. jag hade Kakarott förut när de hette fuskarna.nu
Jag har hetat:
Son-Gohan (länge sen) och Manga Master...
Är nog mest känd för Manga Master men de gamla medlemmar kanske kommer ihåg mig lite...
Jag har bara hetat # 21 på Fuska.se. B)
det ska väl stå Imhotep eller?hej!
jag vet inte vilket namn jag är mäst känd för..... :P
umm få se KLPA (kallad legendaren av två pers vete f*n varför :blink: ) o nu Uzamaki Naruto :P
Haft så många namn så jag inte kommer ihåg alla ^^
D4rk_Sc0rpi0n
Och
Peskele är de vanligaste nuförtiden
Har endast bara hetat Rowyn och så kommer det att bli tills jag lämnar sidan någon gång :)
Fbk Rulez har du också hetat minns jag ;)umm få se KLPA (kallad legendaren av två pers vete f*n varför :blink: ) o nu Uzamaki Naruto :P
Mest känd som Silver Star tror jag :)
mina namn : Baby Luigi - Silver Star - Ruffy - Shanks
har tänkt att byta tillbax till Silver Star,men en heter ju det :(
golden mew <>the one and only
Har bara haft 2 namn MegamanX POWA och detta MMX (Mega ManX
gillar MMX bäst
hete i fuskarna.nu Cobra en Silvermew Goldenmew var känd i Goldenmew därför jag hade den hela tiden sen fuska.se hade jag kvar den ett tag sen byte jag till Kakanrott sen BardocK sen Thunder-pikachu då var jag känd mest mest i den.men nu är jag 0012 ville härma 0013 0011 0014 hehe <_< .
När jag ser dej anubis tänker jag bara "japanen" för det är så jag minns dej, bra va?^^
Jag har haft Finaly_man hela tiden, ser ingen anledning till att byta, ingen har frågat ir klagat också så.
Jag har hetat Ratchet sedan jag blev medlemm och jag byter inte på ett bra tag!
just j*vlar det gjorde jag också :D(Kakanrott @ 16/08-2004 15:01:59)umm få se KLPA (kallad legendaren av två pers vete f*n varför :blink: ) o nu Uzamaki Naruto :P
Fbk Rulez har du också hetat minns jag ;)
Jag har hetat:
Kanji-Thoridahs
sedan Accursed
sedan Kanji...
Är nog mest känd som Kanji.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in