då skulle jag bara slänga ut en pokemon
Pokemon Tränare
förresten skulle inte jag vilja vara pokemon tränare
inte jag heller
ja tror det skulle va coolt man får resa runt träna pokemon :P
ja skulle ha långt svart hår upp satt i en hästsvans me en decimeter lugg som låg i slinga på vardera sida panan
ögonen skulle va bruna
klädder: om ni sett på beyblade en eller fler gånger så e det såna byxer som Kai har fast militär färgade(det e säck byxor) me en långärmad "Nike"tröja me luva tröjan e röd skor svarta jogingskor
Namn:Amy Black
personlighet:ensamvarg å mystisk
Pokemon:
mightyena
rajchu
houndoom
thyplosion
lappras
arcinain
Nice... Låter tufft :D Typ scary. hi hi ;)
om ni har sett på serien så har alla inte så bra pokemon som ni säger..... kolla på när ash va i pokemon ligan ett då hade folk typ oddish och så dåliga.
men jag skulle typ ha samma som ash för det tycker jag är snyggt( dem nya)
sen skulle jag typ bara ha en super bra som dragonite eller salamence för jag älskar dragons..
sen skulle jag nog ha:
dragonite lv65 (dratini av min start jag ficka av min pappa som jag inte kände)
wartortle 38 ( räddat squtle från team rocket i ceruleon city)
bayleaf 33 ( fångade i en tuff strid mot cikorita)
pickachu 40 ( vunnit)
celebi 70 ( för att den blev min vän och inte ville lämna mej)
blaziken ( bytt min tränade tyranitar mot en shiny torchic)
...... jag vet inte
men jag skulle vilja som på spelen att man skulle möta alla inte ha alla i pokedexen från början och sen som ash möta alla plus legendariska så jag kunde impa att jag hade mött typ mew och alla dom :P
och resa till alla platser!!!!!!!!!!!!!!:D
coolt :lol:
Jag skulle ha svart taggigt hår.
Ett såntdär hårband som gubben man är i ruby version har.
En väst som Ash fast svart.
Gympadojer.
Jeans fast gråa
Jag skulle komma från Littelroot town.
Mina vänner som följde mej på min resa skulle vara May och Steven.
Mina Pokemon skulle vara:
Charmander
Cyndaquil
Torchic
Mightyena
Swellow
Sharpedo
Givetvis skulle jag fånga många fler.
förresten nu har jag bestämt mig
om jag skulle vara pokmeon tränare. bara om. skulle jag ha brunt hår och luggen skulle vara till munen ungefär som den är för mej i verkligheten jag skulle ha ett rött hårband en gul väst och svarta byxor
mina pokemon
scyther lv 50
pinsir lv 50
hitmonlee lv 59
så du vill blii en tränare :P
Du ville väll inte vara en tränare?. Och sen vill du vara med i ett pokémon gruppforum när du sagt att pokémon suger :lol:förresten nu har jag bestämt mig
om jag skulle vara pokmeon tränare. bara om. skulle jag ha brunt hår och luggen skulle vara till munen ungefär som den är för mej i verkligheten jag skulle ha ett rött hårband en gul väst och svarta byxor
mina pokemon
scyther lv 50
pinsir lv 50
hitmonlee lv 59
vars är beviset att jag skrivit det?(Desen @ 14/01-2005 14:26:17)förresten nu har jag bestämt mig
mina pokemon
scyther lv 50
pinsir lv 50
hitmonlee lv 59
Du ville väll inte vara en tränare?. Och sen vill du vara med i ett pokémon gruppforum när du sagt att pokémon suger :lol:
längre upp också har du skrivit i en annat ämne
du har ju inge bevis
Jag skulle se ut som Ash.
Hade velat bli pokémontränare.
Jag skulle vilja komma från pallet town.
Jag hade velat ha abra som start pokémon.
Jag skulle vilja ha en kompis att gå med (någon frivillg av er?). :D
detta ska vara i pokemon forumet <_< :angry: att ingen fattar det flytta
exakt flytta :evil:
Adeam å dr.cheat:ser det ut som om vi e moderatorer eller så vi kan flytta ämnet och det här ämnet gjordes innan det blev ett pokemon forum :angry: :angry:
Mario Bros: Tyvär sulle vilja gå me dej men som du vet min personlighet e att va mystisk det hör till att va ensam varg ;)
men alla andra pokemon ämnen gjordes nästan före iaf dom flesta :P
ja exakt och dom flyttades