💬
Logga in
Fuska.se

Counter-strike?

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Kan man spela online på samma servrar som på vanliga CS, med CS CZ?

Nivå 5 · Fuskare

Tror man får med 1.6. Så då borde det gå. Har för mig att någon sa det!?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Kan man spela online på samma servrar som på vanliga CS, med CS CZ?

Ja det går för mej i alla fall!
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Vad bra! : D

Nivå 1 · Novis

man kan inte köra på 1.6 servrar

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

1.6 sevrar...?

Nivå 1 · Novis

Cs 1.6 och cs:CZ är två olika spel ! så det pgår inte köra cs:CZ på cs 1.6 servrar ;)

Nivå 3 · Lärling

kolla här när man köper Counter-Strike Condition Zero (CS:CZ) får man 2 cd man installerar den Första e som heter Deleted Scenes dt e när man lirar mot bottar o gör uppdrag.

Den andra e Cindtion Zero och steam då kan man lira online så ja du kan spela på Counter-Strike 1.6 servrar men dt e inte samma sak som Condition Zero!

så när du går in på Steam o tar Play Games ser du Counter-Strike,Condition Zero och Deleted Scenes o några andra spel....

Men eftersom du har Condition Zero o när du spelar på Cs 1.6 servrar ser du Condition Zero gubbar istället för vanliga Cs 1.6 gubbar....

Fattar du,ni?

Senast ändrad:

18 Aug 2004

asså varför skulle man det 1.6 till Cz Cz är en annan server så det går inte.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10

kolla här när man köper Counter-Strike Condition Zero (CS:CZ) får man 2 cd man installerar den Första e som heter Deleted Scenes dt e när man lirar mot bottar o gör uppdrag.

Den andra e Cindtion Zero och steam då kan man lira online så ja du kan spela på Counter-Strike 1.6 servrar men dt e inte samma sak som Condition Zero!

så när du går in på Steam o tar Play Games ser du Counter-Strike,Condition Zero och Deleted Scenes o några andra spel....

Men eftersom du har Condition Zero o när du spelar på Cs 1.6 servrar ser du Condition Zero gubbar istället för vanliga Cs 1.6 gubbar....

Fattar du,ni?

Är det bättre grafik i CS CZ, då?
Nivå 2 · Novis

Banorna är Förbättrade i CZ! B)

Nivå 1 · Novis

Fattar du,ni?

Du har fel, när du kör cs:CZ så kör du på CS:CZ SERVRAR, altså inte på 1.6 servrar
Nivå 3 · Lärling

NEJ DU HAR FEL!!!!!!!

man kan göra dt!

Min kusin o mina 2 andra kopmpisar gör d....

och JA dt e finare grafik i CS:CZ.....

Senast ändrad:

NEJ DU HAR FEL!!!!!!!

man kan göra dt!

Min kusin o mina 2 andra kopmpisar gör d....

och JA dt e finare grafik i CS:CZ.....

nej det går inte 1.6 och CZ på samma server .och ja Condition zero har en annan form på vapen och förbättrade barnor
Nivå 3 · Lärling

jo man kan dt !!!

min kusin gör ju dt ffs

jo man kan dt !!!

min kusin gör ju dt ffs

du drömmer i fantasi att han gör det <_<

Cz Och 1.6 har en annan server man kan inte spela från Cz till 1.6 men när man installerar Cz så får man 1.6 och team fortress och de.

Nivå 2 · Novis

Det är ju två helt olika spel!. man spelar ju online genom steam när man spelar båda spelen men det är ju enskilda servar! :lol:

ja det jag menar

19 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19

Okej... Synd.

Nivå 3 · Lärling

men ni noobs fattar inte....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in