💬
Logga in
Fuska.se

Klantigt!

18 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Har ni gjort något klantigt??

Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt!

Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål.

Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka.

Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol:

P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

mobbat!! :D

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Ja....men jag frågade om det hade hänt nå´t! :ph34r:

Nivå 5 · Fuskare

Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål.

Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol:

haha :P

och en sak till.. inläggsräknaren räknar inte inlägg på denna sida...

19 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

vet men jag hade iaf det när jag skrivit

Nivå 3 · Lärling

det enda ja kommer på e att ja glömde spara på mitt tv spel när ja hadde spelat typ 3 timmar och hadde typ varvat halva spelet.

20 Aug 2004
Nivå 7 · Fuskare

det enda ja kommer på e att ja glömde spara på mitt tv spel när ja hadde spelat typ 3 timmar och hadde typ varvat halva spelet.

man kan inte varva halva spelet <_<
Nivå 7 · Fuskare

När jag var liten och skulle rulla ner för en backa så rulla jag över en hund skit!

Nivå 3 · Lärling

ja menade förstås att ja hadde klarat typ halva spelet.

Blev visst lite fel. OBS

Nivå 7 · Fuskare

Den var bra :D

Min klantigaste grej va att en gång när vi va på semster hade vi tagit massor me fina bilder o sånt.... Då öppna jag kameran o sa till pappa: Ja pappa, De är film i kameran....

Snacka om klantit för då förstörs ju alla foton efter som dom inte tål ljus ;)

21 Aug 2004

jag och min kompis skulle göra en mat MIX vi skulle spela Jack as så hällde vi Nesquit puffar Ketchup Kryddor Juice mjölk senap dressing så skakade vi vi skulle alla smaka men när jag smakade svalde jag sen efter så spydde jag på mina kompisars Faice :lol:

Nivå 7 · Fuskare

Haha, jag vattar om du spydde!

Nivå 3 · Lärling

grymmt!

vem av er fick en så korkad ide?

min klantigast sak, som jag kan komma på (finns nog många) var när j var liten och skulle typ gå ner för trappan, men istället för att gå, det ramlade jag och rullade ner... :P

grymmt!

vem av er fick en så korkad ide?

asså jag spelade i hans Xbox Spider man 2 så sa han ska vi spela Jack As så jag gärna vi la tillomed Chili Sås B)
Nivå 7 · Fuskare

En annan klantig grej va typ i 1:an(va ganska liten då) Vi satt på mattan då sa vår fröken att vi skulle få viktor som lärare o viktor är en punkare som va min idool då så jag bara skrek YES över hela klassen för jag trodde dom andra skulle göra de mä :P...

(lubb_lisa @ 22/08-2004 00:56:10)

Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten  i en skål.

Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink:  :lol:

min klantigast sak, som jag kan komma på (finns nog många) var när j var liten och skulle typ gå ner för trappan, men istället för att gå, det ramlade jag och rullade ner... :P

brukade också göra så :P men sista gången jag gjorde det fick jag ont i örat :zzz:
22 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

en gång så skulle jag åkan ner för en liten kort men brant backe, typ \, då råka jag ställa mig på fotbromsen och åkte över styret, det sto massa å kolla på då. :gitarr:

förut försökte jag spela in filmer medan att lägga bilder på KASETEN :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in