Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Hur e det man lägger in misik här på fuska.se? JAG UNDRAR!!!!! ----------------------------P.S.SVARA SNART!D.S. :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Öhh? Det kan man inte, tror inte nån har frågat om det innan heller? Man kanske kan bifoga musik-fil genom "bifoga fil" men bara 50kb :P Så ganska svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 vartifrån har du fått för dej att man kan lägga i musik? heh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag vet inte. Och det fungerar inte. :( :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) Em Jag förstår inte.......... Redigerat 18 Augusti 2004 av Zvampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 på ett annat forum jag sitter å kan man ha bakrundsmusik i sin press men det tror ja ej man kan ha här. och fårga mej inte hur man kan ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Om ber admin riktig snällt kan han införa en kod för musik. Och nej det blir ingen bakgrunds musik om man infogar musikfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Det går inte och man får inte ha musikfiler i inlägg för det är musikerns/bandets egendom. Zvampen dubbelposta inte ändra inlägget istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Man kan vara bandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Man kan vara bandet... Det ligger nått i det han säger ! :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.