tjabba :D
jag har nyss kommit in i zora´s domain man ska hitta någon drottning var finns hon?
tjabba :D
jag har nyss kommit in i zora´s domain man ska hitta någon drottning var finns hon?
Är du stor eller liten? När man är liten ska man först prata med kungen (det finns ingen drottning), och sen gå till vänster från kungen och spela Diving Game. Sen går man upp igen och hämtar Silver Scale från zoran som man spelade hos. Sen dyker man ner i vattnet igen. Där finns en warp till Lake Hylia som man simmar in i. I Lake Hylia ska man hämta en flaska från botten. I flaskan finns ett brev från Princess Ruto. Sen warpar man tillbaka och ger brevet till kungen. Sen går man ner och hämtar en fisk i flaskan. Sen går man upp igen och går bakom kungen till Zora's Fountain. Där lägger man fisken framför Lord Jabu-Jabu (jättefisken) och går in. Där inne finns Ruto.
När man är stor ska man gå till Zora's Fountain och hoppa på isflaken till Ice Cavern.
:D tackar!
detta hör kanske inte så mycket till ämnet, men är det nån mer än jag som tycker att Zorakungen flyttar sig fron tronen rätt segt?
ja, jag tycker det också
haha ja skit segt
man hinner ju typ döö innan han flyttar sig :P :D
bra...då var jag inte den enda... =)
Kolla min nya tråd Hjälp till Zelda Oot om ni kommit så långt!
jag har redan klarat det.. =)
Jag med jag har varvat de 3 ggr
jag vet inte hur många gånger jag gjort det men det är många i alla fall..
Jag tycker oxå att King Zora flyttar sej segt man hinner klara hela spelet innan han e klar :P
kan hända! =)Jag tycker oxå att King Zora flyttar sej segt man hinner klara hela spelet innan han e klar :P
Knappast, men det tar en lång stund för honom.
det finns en film på hur en kille klarat Hela Oot på 20 minuter.. =)
Otroligt men nog inte sant!
Aboooo! 0014 kan man se den filmen på internet eller? :o
men jag tror inte det e sant iallafall...omöjligt att klara Oot På 20 min.
asså Henke vet du inte vad Skämt är eller..? :P
Alla som kommit så långt kan väl kolla min tråd : Hjälp till Zelda Oot Snälla?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in