💬
Logga in
Fuska.se

Hej Alla Bf Älskare

24 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

jag tycker att battlefield vietnam e mycket bra och väldigt kul men det bästa e grafiken edet bara jag som tycker att grafike äger? :) :) :gitarr: :gitarr:

+ jag äger fett nickname "indigo" om ni vill möta mig så finns jag på servern tact

Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar det med nu när nya moden finns:Battlefield Vietnam WW2 Mod

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

jag har nyss vart inne på bfv officiel site och ska ladda ner det det värkar mycket kul specielt som man kan göra som i bf åka på jeep huven och sont det kommer nog att bli skit kul. :medieval: "let the war begin´". :gitarr: :gitarr: :medieval:

Nivå 2 · Novis

Jag tycker sådär om BFV. det är bara roligt på internet! <_<

22 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

grozzer du som har moden har du hittat någon eldkastare?

jag har inte gjort det fattar inte vaffö har typ letat överalt. :cry:

Nivå 5 · Fuskare

A amrikanarna har en eld-kastare men jag har inte hittat den.. Men jag döda en gubbe när jag körde och då plocka jag upp en

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

kolt jag trodde att det typ var som på bf secret att man kunde hitta dom på speciella stellen. men tack, skulle va kul om man hadde en sån.

Nivå 5 · Fuskare

A det vore kul.. Men är det värt att köpa battlefield 1942 med alla expansion?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

asso jag tycker inte det det bara några fler banor typ 4-5 st så egentligen så e det inte värt att köpa alla exp... men om man ska spela på internet så e det mycket roligare med exp:arna. modarna till bf 1942 e mycket bra dom oxo men man behöver egentligen inte alla exp:arna till bf 1942 tycker jag.

Nivå 0 · Nykomling

BF vietnam är coolt. Det är roligt att göra tricks med flygplan

Nivå 7 · Fuskare

kör långt upp i luften och hoppa..det är roligt..jag ramlade i 3 min innan jag kom ner till marken! lol!

23 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Men jag ska köpa ett paket för bara 449 kr med alla exp så det är billigt

27 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

a jag har hört om den där det e typ en special edition :) jag tycker att du ska köpa den om du vill.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

jag har hittat äldkastaren till BFV WWII moden :) :gitarr: . jag har hittat den på wake island den finns i ett hus på basen i vänstra nedre hörnet av banan (för amerikaner). det e skit kul men man kan bara hitta den om man spelar på nätet :bah: tycker att det e synd men det e fett kul med den det brinner som f*n.

Nivå 5 · Fuskare

jag har också hittat den. Men jag har börjat köra på Point of Existence modden. Den är rolig det finns moderna vapen och mer

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16

eeh???? vilken hemsida kan man ladda ner den ifrån??? skulle vilja veta det det kanske e kulom du kommer i håg hemsidan kan du ju skriva den :) annars så har jag hittat en mod, kommer inte ihåg hemmsidan men där krigar man med Sverige och Norge :) det e året 2007 och avundsjukan har stigit i höjden sverige med sina schlagerlåtar och norges olja startar en konflikt som sedan resulterar i att sverige attakerar Norge moden heter typ "Silent Heros" men som sagt jag kommer inte ihåg hemsidan :(

Nivå 5 · Fuskare

Jo den modden är bra men jag ladda ner min från bf-central.

28 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #18

mmm... ska kolla upp det tack.

30 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare
Addresen det är addresan
Nivå 3 · Lärling Baron

Bra spel men BF1942 äger det och jag hoppas, av det lilla vi har sett av BF2, att bf 2 kommer att bli bättre än vietnam.

Vietnam var ju trotts allt bara något som man snabbt slängde ihop i Kanada, medan man har hållt på med BF2 sedan BF1942 kom ut.

Ser lovande ut :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in