jag tycker att battlefield vietnam e mycket bra och väldigt kul men det bästa e grafiken edet bara jag som tycker att grafike äger? :) :) :gitarr: :gitarr:
+ jag äger fett nickname "indigo" om ni vill möta mig så finns jag på servern tact
jag tycker att battlefield vietnam e mycket bra och väldigt kul men det bästa e grafiken edet bara jag som tycker att grafike äger? :) :) :gitarr: :gitarr:
+ jag äger fett nickname "indigo" om ni vill möta mig så finns jag på servern tact
Jag gillar det med nu när nya moden finns:Battlefield Vietnam WW2 Mod
jag har nyss vart inne på bfv officiel site och ska ladda ner det det värkar mycket kul specielt som man kan göra som i bf åka på jeep huven och sont det kommer nog att bli skit kul. :medieval: "let the war begin´". :gitarr: :gitarr: :medieval:
Jag tycker sådär om BFV. det är bara roligt på internet! <_<
grozzer du som har moden har du hittat någon eldkastare?
jag har inte gjort det fattar inte vaffö har typ letat överalt. :cry:
A amrikanarna har en eld-kastare men jag har inte hittat den.. Men jag döda en gubbe när jag körde och då plocka jag upp en
kolt jag trodde att det typ var som på bf secret att man kunde hitta dom på speciella stellen. men tack, skulle va kul om man hadde en sån.
A det vore kul.. Men är det värt att köpa battlefield 1942 med alla expansion?
asso jag tycker inte det det bara några fler banor typ 4-5 st så egentligen så e det inte värt att köpa alla exp... men om man ska spela på internet så e det mycket roligare med exp:arna. modarna till bf 1942 e mycket bra dom oxo men man behöver egentligen inte alla exp:arna till bf 1942 tycker jag.
BF vietnam är coolt. Det är roligt att göra tricks med flygplan
kör långt upp i luften och hoppa..det är roligt..jag ramlade i 3 min innan jag kom ner till marken! lol!
Men jag ska köpa ett paket för bara 449 kr med alla exp så det är billigt
a jag har hört om den där det e typ en special edition :) jag tycker att du ska köpa den om du vill.
jag har hittat äldkastaren till BFV WWII moden :) :gitarr: . jag har hittat den på wake island den finns i ett hus på basen i vänstra nedre hörnet av banan (för amerikaner). det e skit kul men man kan bara hitta den om man spelar på nätet :bah: tycker att det e synd men det e fett kul med den det brinner som f*n.
jag har också hittat den. Men jag har börjat köra på Point of Existence modden. Den är rolig det finns moderna vapen och mer
eeh???? vilken hemsida kan man ladda ner den ifrån??? skulle vilja veta det det kanske e kulom du kommer i håg hemsidan kan du ju skriva den :) annars så har jag hittat en mod, kommer inte ihåg hemmsidan men där krigar man med Sverige och Norge :) det e året 2007 och avundsjukan har stigit i höjden sverige med sina schlagerlåtar och norges olja startar en konflikt som sedan resulterar i att sverige attakerar Norge moden heter typ "Silent Heros" men som sagt jag kommer inte ihåg hemsidan :(
Jo den modden är bra men jag ladda ner min från bf-central.
mmm... ska kolla upp det tack.
Bra spel men BF1942 äger det och jag hoppas, av det lilla vi har sett av BF2, att bf 2 kommer att bli bättre än vietnam.
Vietnam var ju trotts allt bara något som man snabbt slängde ihop i Kanada, medan man har hållt på med BF2 sedan BF1942 kom ut.
Ser lovande ut :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in