💬
Logga in
Fuska.se

Regirock O Dom Där

36 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Desert Ruins?va ligger de?eller Island Cave eller Ancient Tomb?ruinerna utanför LilyCove med fem mindre stenar runt omkring,va e det för något?det finns många mysterier med Pokemonspelen,men just dom jag sa behöver jag verkligen svar på. tack.

Nivå 1 · Novis

JAG HAR ALLA REGIS

Nivå 4 · Lärling

Letar i dom gamla ämnena!D finns tusen som där ämne!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

okej ska kolla.

22 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

men bara en fråga: hur öppnar man ruinerna?

23 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

snälla .... !

24 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

JAG HAR ALLA REGIS

trippelposta inte

Jag har me alla regis ja kan säga var du fångar dem registeel fångar du i route 120 där d finns en tjej som ger en iapapa berry, regirock fångar du i desert ruins i route 111 och regice fångar du (lite inåt o vänster om vttnet i route 105. Hoppas du förstod :lol:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

jag vet var ruinerna är.min Secret Base är nästan brevid ruinen vid Lilycove.men det e ingen öppning in i grottan :blink:

Du måste först öppna sealed chamber sen e det bara raka vägen till regi bröderna :gitarr:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Sheled Chamber? aheh?*fattar noll* :blink:

Det er grotta där du ska öppna olika saker :cool:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

..och den ligger..?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14
JAG HAR ALLA REGIS

trippelposta inte

aww sorry ALIEN.visste inte att man inte fick trippelposta.eller dubbelposta.nu kanske jag gör det....hursomlelst SORRY jag ska skärpa mej

Den ligger till vänster om dewford tow tror ja den hette den som flyer på vatten i strömmarna ;)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

ja jo jag har sett den men tar alltid fel strömmar :visslar:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17

aha! oj förlåt mej missförstog de där. förlåt att jag dubbelpostar

Hehe du ska börja rätt så långt ner i strömmarna (synd ja inte kan skicka karta vet inte hur man gör) men nån annan kanske kan :huh:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #19

mm kan inte kolla nu alla mina batterier e slut. har tillomed blandat dom.

Nivå 3 · Lärling

ME HARdu en pokemon som kan dig så ska du gräva framför porten där det står massa tecken men sen måste du ha wailord och relikanth eller va dom nu heter vet inte mer sen en kompis sa det till mig

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in