Jag har aldrig riktigt fattat va macintosh är för nått.. är de en typ motsats till Windows elle nått sånt..?? ja bara undrar!! :?: :|
Vad är Macintosh??
Jag har aldrig riktigt fattat va macintosh är för nått.. är de en typ motsats till Windows elle nått sånt..?? ja bara undrar!! :?: :|
Det finns redan en sån här tråd! Läs http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1527
jag kan ju svara på din fråga ja det är motsatsen till pc :)
jag kan ju svara på din fråga ja det är motsatsen till pc :)
Jag har en mac, så jag vet vad som är dåligt och vad som är bra med mac.
Det är en annan slags dator typ.
Motsatsen till pc kan man nog säga.
Mac är bra till många saker, men PC är helt OK
men mac e bättre till bilder och design...
mac har börjat få ganska många spel en sak är att blizard alla deras spel komer till båda datorerna :) som du sa alex_rain mac är bra att göra filmer och jobb och grafick och alla möjliga skaer obs det var mac son gorde quic time :)
macintosh är bättre än pc på många sätt vi har 4 macar och en pc
på vilket sät då om du är så bra jag ahr ju en själv då det dåligs är ju att den har inte så många spel men en sak är bra om man har ett spel från 93 och kan man spela det med os 9.1 det är bra men med pc om man måste ha 95 för ett spel så går det oftast intaatt spla med xp
på vilket sät då om du är så bra jag ahr ju en själv då det dåligs är ju att den har inte så många spel men en sak är bra om man har ett spel från 93 och kan man spela det med os 9.1 det är bra men med pc om man måste ha 95 för ett spel så går det oftast intaatt spla med xp
Men Pc en typ en speldator och Mac e en arbetsdator...Har ni sett i filmer där har nästan alla en mac till sitt arbete..Men Pc e oxå en bra data :roll:
ja men mac ska få ganska många nya spel :)
en stenålders dator
tycker du det der är ju bara den snabaste datan men om du tycker det så får du vel tycka det :?
en stenålders dator
du kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator
en stenålders datordu kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator
Japp, Jag har en G5:a Dubbel Proc. 2ghz
önskar ja hade en :? vi har tre mac, alla från 96-97
en slags dator men sämre.
:D såå klart :Dmen mac e bättre till bilder och design...
:rolleyes: :o coolt jag har bara en emacen stenålders datordu kanske inte vet det, men G5 är världens snabbaste dator
Japp, Jag har en G5:a Dubbel Proc. 2ghz