Hoppa till innehåll

Förslag På Regel.


Boffaroffe
 Dela

Rekommendera inlägg

Under denna tid jag varit har har jag sett jätte många T.ex. Avatar tävlingar etc. Men i vissa av dem vinner ingen, varför???

Det ska jag säga, det är för att dem inte fått in tillräckligt med bidrag eller inte gillar någon avatar som någon skickat in, isåfall kan man säga att man inte gillar personens bidrag och be den ändra det som man inte gillar, men det finns vissa som inte gör det utan bara struntar i det, och till viss förvåning helt plötsligt bara avslutar tävlingen. Isånnafall kan man förlänga tävlingen och vänta tills det kommer mer bidrag. Och efter dem stängt tävlingen/auktionen så börjar dem på en ny tävling och säger att ingen avatar från förra tävlingen gills. Då kan någon/några som varit med i den förra tävlingen blir förbannade eller ledsna för att dem hade lyckats så bra med just den avatar, och jag håller med det är riktigt svinigt (jag har själv råkat ut för det).

 

 

Och vad jag vill komma fram till är att det borde finnas en regel mot att man avslutar en tävling utan att betala den som låg etta, samt inte avsluta ena tävlingen och börja på en annan bara för att han/hon inte gillade dem avatarerna som kom just då. Och en sak till till dem som gör detta: Det går INTE bättre om man startar en ny tävling. <_<

 

PS! Bli inte sura ni som vet att ni inte gjort detta. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte fått något bidrag med som man är nöjd med efter 25 dagar då?

Blir man inte nöjd borde man inte tvingas till att betala en "vinnare".

Ibland faller tråden i glömska.

 

 

På tävlingar beror det på att ingen svarat rätt på alla.

Jag lät i min senaste tävling den som fått flest rätt vinna.

Det borde gälla.

Vinnaren tog 2 eller 3 rätt av 12 men jag utnämner ändå den till segrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(SSBM Fighter @ 23/08-2004 19:14:36)

nu syftar jag mer på så som ssbm fighter har gjort

Jag vet jag är ingen bra människa :( :(

men om du vet att du inte är en bra människa ändra dina tankeinställningar och bli en bra människa hjälpa andra och var en god människa då!

 

För övrigt så har inte det drabbat mig men regeln borde finnas själv har jag avslutat en tävling för att ingen har svarat på flera dagar men jag gav som jag lovade poängen till den som hadde flest poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...