Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Ta

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej jag såg i en loppmarknad en hög med gammla konsoler så Lyckades jag hitta NES och SNES NINTENDO 8-BIT/SUPERNINTENDO.MEN VILKEN SKA JAG TA

jag får bara välja 1 konsol men man får 1 super mario spel på båda av dem konsolerna.för 499 kr vad ska jag ta av dem vill ha svar.

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

asså dem är hel packade nytt. och man får inkl ett spel med det finns en stor låda man får välja.

Gäst __Johan__
Skrivet

Jag skulle ta NES, det är äldst, coolast och mest "retro". Jag har aldrig varit med och sett det utvecklas utan började spela 1998. Men NES är coolast att ha.

//__Johan__ B)

Skrivet

Jag skulle ta NES, det är äldst, coolast och mest "retro". Jag har aldrig varit med och sett det utvecklas utan började spela 1998. Men NES är coolast att ha.

//__Johan__ B)

Ja jag vet men Dosarna känns lite obekväma min kompis har en sån själv.men det finns också där G&W den kostar 1599 kr :blink:
Skrivet

snes

asså herregud nu får du ta och ge dig. han ska ta NES och därmed basta.det är bäst, det äger och är grymmast. SMES vet man ju knappt vad det är (även om jag har det).
Skrivet

men men får jag se på dosan i nintendo 8-BIT kontrollen jag kom ihåg att den var lite konstig.

Skrivet

aaaa, så här ser kontrollen ut. ;)

OMG .kanske tar SNES .men NES är mer klassiskt :D
  • 4 veckor senare...
Skrivet
(0012 @ 24/08-2004 17:52:02)

aaaa, så här ser kontrollen ut.  ;)

OMG .kanske tar SNES .men NES är mer klassiskt :D

ta nes, mer samlarvärde och roligare spelkänsla
  • Skapa ny...