MMX Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Tycker du ska ta snes. (Specielt om du får tag på ett MegamanX spel till snes så) Det är nästan inge samlarvärde på konsollen om den inte e komplett, brukar vara spelen som e värda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Lol, Nes har inget samlar värde nästan , allt startar i SNES. Nes har typ 100/1 som är otrolig värd, tex. den allra första Metal Slug är värd 10000 kr SNES, som många visserligen fortfarande spelar idag är typ 100/60 som är värda runt 1000 spänn. Jag har ett fantastisk spel som är värd 900 kr, Terranigma. Jag tycker att du ska skaffa SNES. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Skafa snes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 hej jag såg i en loppmarknad en hög med gammla konsoler så Lyckades jag hitta NES och SNES NINTENDO 8-BIT/SUPERNINTENDO.MEN VILKEN SKA JAG TA jag får bara välja 1 konsol men man får 1 super mario spel på båda av dem konsolerna.för 499 kr vad ska jag ta av dem vill ha svar. Om du köper NES kan du, om du får lust (vilket du troligtvis inte får) att sälja den, få mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 HOLLA BANDDOOLA! DU FÅR MYYYCKKET PPEE---- ---EENNGGARR---- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ta Nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 båda jag är inte bortskämd.jag tog NES den är skit bra.fick mario kart och Mario brother med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 eeh ta NeZ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tycker SNES... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 eh jag har redan tagit nes förlänge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 eh jag har redan tagit nes förlänge sen. Bra val ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg