:) Själv har jag klarat Halo... men om någon annan person behöver fusk så kan ni skriva ett här! :)
Fusk Till Halo?
noclip och odödlig men jag har redan klarat det men
;) Toppen skulle jag kunna få koderna ändå?? :)
jag behövde dom sa jag
ZANNO har du verkligen koderna, i sonafall varfö kan du inte skrivadom.
jag trodde han menade att man skulle skriva om man behövde koder
:( Nej... jag skulle vilja ha koderna och sedan spela om spelet...
Isåfall är du snäll.... :)
det finns inga koder till halo,:( Nej... jag skulle vilja ha koderna och sedan spela om spelet...
Isåfall är du snäll.... :)
:blink: Gör det inte??
:( Jag har sett ett fusk innan på en hemsida men det funkade inte!
alla koder är bara falska.:blink: Gör det inte??
:( Jag har sett ett fusk innan på en hemsida men det funkade inte!
:) Okej! Tack!
inga problem...... :D:) Okej! Tack!
Fullständigt rätt PIPPO finns inga fusk till HALO kommer inte finnas till H2 häller !
det är bra tycker jag
Ja samma här !det är bra tycker jag
du kan ju inte vara 100% men tror inte heller det..Fullständigt rätt PIPPO finns inga fusk till HALO kommer inte finnas till H2 häller !
Njaee typ 75% :D Men förhoppningsvis kommer det inte det :)(Pippo @ 27/08-2004 15:54:55)Fullständigt rätt PIPPO finns inga fusk till HALO kommer inte finnas till H2 häller !
du kan ju inte vara 100% men tror inte heller det..
jag kommer att regera online........ :D
Mee to :P Kommer det o gå o göra CLAN på de ? Isåfall kunde vi ju gå me i ett båda 2 ? :Djag kommer att regera online........ :D
ja man kan göra clan med hjälp av xbox LIVE 3.0 förtillfället...(Halo_Master @ 27/08-2004 16:04:08)jag kommer att regera online........ :D
Mee to :P Kommer det o gå o göra CLAN på de ? Isåfall kunde vi ju gå me i ett båda 2 ? :D
kanske det men många av mina utländska kompisar vill ockås göra en med mig....... :unsure: