:) vilka levlar ska pokemon:en va när man e i pokeligan ungefär ;) ja har kacelicon elelr va den heter shuppet och pelliper groudon och upgraderingen till aron och manectrik ................................tack på förhand
:)
:) vilka levlar ska pokemon:en va när man e i pokeligan ungefär ;) ja har kacelicon elelr va den heter shuppet och pelliper groudon och upgraderingen till aron och manectrik ................................tack på förhand
:)
Jag skulle rekommendera att dina pokémon är runt level 60 om du vill ha någon chans.
nooooooooooooooohhhh orkar ej vilka pokemon e bra o ha i ligan :blink:
Det är helt upp till dig!
Välj dina favoriter!
lv40-lv53 hade jag runt :gitarr: :cool:
aaa...
jag har just nu:
Absol lv.35
Corpish lv.38
Grovyle lv.40
Manectrike lv.41
Plusle lv.46 eller 48
Swellow lv.50
och me dom har ja klarat första matchen!
hmmmm
blaziken lv 95 om han är på 95 kan du klara ligan bara med han om du tar rätt atack
om man har en blziken på lv 56 hur långt kommer man då?
e de attacken "blazekick" eller????
vet inte
tänk på att blaze kick har lite pp så du kan inte bara ta den men är han på 56 så kanske du klarar dig till is tränaren eller till dragon master :student:om man har en blziken på lv 56 hur långt kommer man då?
e de attacken "blazekick" eller????
a det va de jag mena :lol:
ok men på spök tränaren ta bara blaze kick och på stevens claydol iaf den kanske är runt 90 men när du klarat ligan fånga rayquaza men träna den lite sedan ta blaziken i ligan när den svimmar byt till rayquaza
ta typ outage eller vad den nu heter jag är säker på att jag stavade fel
Man får inte "Raqqo" förrens efter ligan.När jag klarade ligan så hade jag:
Altaria på 100
Salamence
Walrein
Groudon
Armaldo
Wailord
Jag kommer bara ihåg leveln på Altaria men resten var på level 60-75.
Fast jag klarade ligan efter att ha spelat 130 timmar,så tålamod ska man ha.
Me Blaziken e så svår att klara Dragon tränaren!D e bra om man ha Latias :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in