Myg0t är nog det värsta sortens fuskare tror jag! Så himla jobbigt när nån snubbe som hetter myg0t springer runt som nån racer bill och snurrar på huvudet så att alla, även lag kamraterna dör!
Cs
jag tycker det är ok att fuska så länge man har gjort fusk grejen själv, då har man ju kämpat, men sedan att andvänader betyder bara att man inte klarar av att köra efter dom vanliga sätten. men höjden av att fuska är att andvända OGC, online game cheating... men andvänder man fusken till att hjälpa är det också bra, men att andvända det för att försöra spelet så kan man lika gärna dra...
(expert på att programera fusk till cs, men det är så avancerat numera så man orkar inte, till dom första cs versionerna var det skit lätt att göra fusk :P )
vad spelar det för roll om man fuskar??alla ni som vill att man ska sluta fuska kan skriva in sitt namn och nått om fuskadet...SLUTA FUSKA PÅ CS, de förstör hela j***a spelet
:bah:
föresten 0012 Heaton är VÄRLDENS bästa spelare
tråkigt mot andra...(Xade @ 27/08-2004 23:15:04)alla ni som vill att man ska sluta fuska kan skriva in sitt namn och nått om fuskadet...SLUTA FUSKA PÅ CS, de förstör hela j***a spelet
vad spelar det för roll om man fuskar??
:bah:
föresten 0012 Heaton är VÄRLDENS bästa spelare
om man ska fuska kan man ju köra mot bottar eftersom att dom fuskar B) :rolleyes:
Men asså orka gnälla skaffa cheating-death och kör på en cheating-death server så slipper ni alla som fuskar....
nej.. det finns fusk som klarar c-d...
Jag tycker inte att man ser fusk lika ofta nuförtiden.
men i Cs var det inte mening att man ska fuska det är nåra som gör alla hacknings och sånt dem skapar fusken det förstör spelet.det har kommit en ny anti-cheats om nån som fuskar och går in typ i en server och en person har på anti-cheats så blir den där killen som har fusk bannad på sin cd-key man kan bli det för evigt 1 år eller 1 månad.
Kanske tror inte det men det är da inte lika många som fuskar där...nej.. det finns fusk som klarar c-d...
det kanske e sant.. fast det är inte helt omöjligt...
c-d är ungefär som ett bra virusprogram och fusk är virus... vissa fusk åker direkt medans vissa klarar sig
men bli admin da!
Jääääääähhhlar! Alltså dom flesta här är paranoid.
C-D stoppar inte alla fusk.
HeatoN är inte världens bästa spelare.
Ens cdkey kan inte bli bannad i 4 månader. utan bara i 12 månader
Allt för mig.
Jag har haft wallhack.. men.. då går man bara omkring o försöker göra så man ser genom saker, d går bättre för mig utan fusk så ja slutade
d e ganska coolt, min kusins kompis brorsa (eller nåt) är Potti :cool:
alla som undrar vart man laddar ner fusk så http://cshax.fionex.com/hax.php?game=cs1.6
vet att nån inte kommer att gilla det här lol!
http://cshax.fionex.com/downloads/slay0r-v3.44.zip
Där är det bästa fusket.
Kaktus-Killen, Jo den går ju bra.
There are good lies and bad lies.
That's a bad lie.
Att fuska bevisar att man är en n00b..
Hört denna?
Alla spelare hade 0-10 förutom HeatoN, för han hade cheat-on..
Hört av K3nG4.
sämst... asså heaton fuskar inte....
Men det är ju ett skämt..
Jag hade ju rätt när jag sa: "Världen har gått och blivit CRAZY"
Ta inte illa upp.
vad menar du igentligen.. tror du inte på att ja tog bort wallhack? :huh:http://cshax.fionex.com/downloads/slay0r-v3.44.zip
Där är det bästa fusket.
Kaktus-Killen, Jo den går ju bra.
There are good lies and bad lies.
That's a bad lie.
Kaktus-Killen, Nej att du känner potti.