💬
Logga in
Fuska.se

Boss

14 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hur dödar man bossen i gym 4? Den stora krabban? :huh:

Nivå 3 · Lärling

krabba menar du kingler

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Vet inte!! Strunt i det och säg hur man klarar istället!! :angry: :bah:

Nivå 3 · Lärling

Man ska slå på hans stora klo med svärdet för att skada honom. :kung:

Senast ändrad:

28 Aug 2004

det är inget gym det är ett tempel.man ska slå på hans klo sen lossnar den,sen ska man sjuta seeds shotter när hans öga är öppet......

29 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Det heter Level inte Gym. :lol:

Nivå 11 · Veteranfuskare

krabba menar du kingler

Det är inte pokemon han pratar om.
Nivå 6 · Fuskare

blev själv förvirrad av "gym" men det spelar ingen roll.

Iaf, så ska du försöka hålla ett avstånd till honom, annars anfaller han.

Jag brukar använda fjädern och sling shot (har jag för mig att den heter) och Scent Seeds.

Gå inte fram mot honom utan låt honom komma till dig. När han stannar för att lyfta klon skjuter du genast en scent seed in i hans öga och hoppar bakåt innan han hinner hugga tag i dig.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Tack =) :cool:

2 Sep 2004
Nivå 1 · Novis

För att ni inte ska tro fel så heter faktiskt krabban Gohma. den kommer från OoT och vill antagligen ha hämmd för när link fick bort den från det gamla deku trädet.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Om du säger det så. Men hur kommer man till templet där deku tree drömmer om att man letar bland ruiner? (I bytes varorna har jag megafonen om det spelar roll)?

vet inte vad du menar

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

vet inte vad du menar

Ten i tarm ruins tror jag de e. ;)
Nivå 6 · Fuskare

Hehe, nä du, gissa92, där tog du nog lite fel!

Ja, krabban heter Gohma, men den kommer definitivt INTE från OoT!

Däremot fanns han med redan i det första (!) zelda-spelet till NES och då var han en stor, orange spindel som skjuter eld mot Link. man kunde inte skada honom förrän han öppnar sitt öga, precis som i Zelda Link´s Awakening.

Så han fanns med från början.

För att ta dig till Tarm Ruins så måste du först hitta fyra juveler som finns lite här och var i världen. En får du av en gammal gubbe som bor i närheten av den stora sjön, en annan i en kista osv. Leta runt lite.

Sen får du leta upp ingången till Lost Woods, det är en stor mur med tomma bitar där juvelerna ska sitta. Sätt dit dem så öppnas porten och du kommer in i Lost Woods. Fortsättning följer när du väl är där.

3 Sep 2004

vid gubben måste man först klara 5:ans tempel för att få cirken.gubben finns bredvid pool swamp nästan.där man kan simma utåt där ska man följa kanten neråt.om du är vid loost wood så ska du gå följande för att komma vägen till templet:vinter <,höst \/,vår >,sommar ^.för att få noble sword ska du gå:<vinter,<höst,<vår,<sommar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in