IFK är bäst :D
Fotboll
AIK AIK AIK AIK AIK AIK A....I......K vi är vackrast vi är bäst vi är dom som vinner mest heja heja heja :D
Nej Real Madrid äger!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej Juventus äger dem har varit mest italienska mästare.Realmadrid Suger j*vla köpar lag dem köper bara dem som är rika som David beckham i detta år Köpte dem Micheal owen
Senaste 5 åren:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej Juventus äger dem har varit mest italienska mästare.Realmadrid Suger j*vla köpar lag dem köper bara dem som är rika som David beckham i detta år Köpte dem Micheal owen
2000 - (Judas)Figo
2001 - Zidane
2002 - Ronaldo
2003 - Beckham
2004 - Owen
Rätta mig om jag glömt någon eller har fel på årtalen. ;)
Umeå FC, Manchester City, AC Milan & Barca är mina lag. B)
Arsenal Gear :D :lol: :D :lol:Vilket är ert favorit lag i fotboll?
Mitt är Real Madrid :kung:
Va inte zidane köpt från juventus 2002 tillsamans med Ronaldo.(# 21 @ 29/08-2004 17:39:20)Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej Juventus äger dem har varit mest italienska mästare.Realmadrid Suger j*vla köpar lag dem köper bara dem som är rika som David beckham i detta år Köpte dem Micheal owen
Senaste 5 åren:
2000 - (Judas)Figo
2001 - Zidane
2002 - Ronaldo
2003 - Beckham
2004 - Owen
nej det var han inte.(0012 @ 29/08-2004 16:20:28)(# 21 @ 29/08-2004 17:39:20)Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej Juventus äger dem har varit mest italienska mästare.Realmadrid Suger j*vla köpar lag dem köper bara dem som är rika som David beckham i detta år Köpte dem Micheal owen
Senaste 5 åren:
2000 - (Judas)Figo
2001 - Zidane
2002 - Ronaldo
2003 - Beckham
2004 - Owen
Va inte zidane köpt från juventus 2002 tillsamans med Ronaldo.
Det är väl mer Chelsea som köper in spelare
nu dom suger as!
Ja.. Chelsea och Barca köper mest nu.
Nåja.Ja.. Chelsea och Barca köper mest nu.
Barca köper iallafall inte världens bästa spelare utan satsar på "andragradsvärldsspelare" som Deco, Larsson, Guily...