💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Egentligen Så Bra Med Kexbox...

133 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare

men nu kommer de drygga gamecube nördarna igen ni kan gå tillbaka till er lilla cube om ni nu hittar den och sen spara på era värdelösa lilla sparkort sen kan ni sita där och spela mario sunshine och andra skit spel medans jag lirar soulcalibur2 halo kotor och sen kotor2 doom3 halo2 fable starwars battlegrounds

det nya mortalcombat. föresten så vet vi inte vad ett kexbox är du kanske ska pröva ett xbox istället för ett jättestort kex så ät up det mosa ert gamecube och gå köp xbox så slipper ni era j*vla sparkort och dvd funkar jämt du måste bara ha en dvd control icu fiskmås :P

vi försöker lägga ner ämnet.........

men bra skrivet. ;)

Nivå 3 · Lärling

jo asbra skrivet men va f*n admin lås forumet vi börjar bli ilskna som bin här

Nivå 6 · Fuskare

Admin kollar nog aldrig i xbox forumet därför vi är bäst men Dannie kan däremot komma hit och låsa sk*ten..... ;)

Nivå 5 · Fuskare

Admin kollar nog aldrig i xbox forumet därför vi är bäst men Dannie kan däremot komma hit och låsa sk*ten..... ;)

Admin kollade ju alltid förr :blink:
2 Sep 2004
Nivå 3 · Lärling

ja just det MEN KÅS SKITEN NU FÖR f*n och cube nördarna kommer nog inte hit mer längre

Nivå 5 · Fuskare

ja just det MEN KÅS SKITEN NU FÖR f*n och cube nördarna kommer nog inte hit mer längre

Men sluta skriv nu då <_<
Nivå 2 · Novis

ps2 är suger hårt då finns det bara typ gamecube och de så kallade "kexbox" och gamecube har bara typ masa barn spel:P

Nivå 5 · Fuskare

ps2 är suger hårt då finns det bara typ gamecube och de så kallade "kexbox" och gamecube har bara typ masa barn spel:P

Trög sluta skriv !?
Nivå 3 · Lärling

varför? det är askul att total knäcka gamecube nördarna

Nivå 7 · Fuskare

Det*

totalknäcka*

gamecubenördarna*

Särskrivning x2

Liten bokstav vid ny mening x1

Nej, men om de som förespråkar Nintendo håller sig från sådana här trådar så blir de mindre bråk och ett allmänt trevligare klimat på forumet... Eller? Har jag fel?

<_<

3 Sep 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Lolz! Nåra KeXboxare som knäcker Gamecubare? Nääääää
Nivå 7 · Fuskare

jo jag kan knäcka er alla, jag har en knippe argument här men de tänker jag inte göra eftersom jag gillar gamecuben också

ingen fanboy här inte :P

Nivå 5 · Fuskare

jo jag kan knäcka er alla, jag har en knippe argument här men de tänker jag inte göra eftersom jag gillar gamecuben också

Cube GÅR o spela men inte aå jätte kul precis..
Nivå 6 · Fuskare

Gamecube är helt okej men enheten är ganska värdelös......

Nivå 1 · Novis

xbox regerar !!

jämför grafiken med en ps2

xbox har hårddisk det har varken gaystation 2 elle gaycube

Nivå 7 · Fuskare
(Halo_Master @ 03/09-2004 15:28:40)

jo det är det faktiskt
Nivå 6 · Fuskare
(Kassler @ 03/09-2004 18:25:40)

jo det är det faktiskt

vissa spel men inte alla.
Nivå 3 · Lärling

jo det går att spela TÖNT spel jag menar om du slår nån med ett svärd borde han inte blöda då och om du skjutar nån med en pil eller eld pil borde han blöda eller brinna opp och om man kastar en bomb så borde han liksom blöda LITE granna

Nivå 7 · Fuskare

jo det går att spela TÖNT spel jag menar om du slår nån med ett svärd borde han inte blöda då och om du skjutar nån med en pil eller eld pil borde han blöda eller brinna opp och om man kastar en bomb så borde han liksom blöda LITE granna

Jo*

töntspel*

, jag*

menar:*

någon*

då?*

skjuter*

någon*

en eldpil*

upp,*

lite*

okej muhammed.... <_<

kanske ska förklara vilket spel du pratar om först och främst? :rolleyes:

Nivå 7 · Fuskare
(Pippo @ 03/09-2004 19:07:01)
(Kassler @ 03/09-2004 18:25:40)

jo det är det faktiskt

vissa spel men inte alla.

ge mig ett exempel på ett spel som inte går att spela......

Knepig uppgift? :P

PS.sry för dubbelpost ;)

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.