Jag har börjat 8an så jag ska få Betyg :P Det ska bli ganska spännande faktiskt ^^
Det ska det faktiskt undrar vad jag får i allt :P hehe
Jag har börjat 8an så jag ska få Betyg :P Det ska bli ganska spännande faktiskt ^^
Det ska det faktiskt undrar vad jag får i allt :P hehe
Samma här!
Jag går också i åttan betygen är ju en kul grej.. :cool:
mm, ja går i 9:an fick VG i nästan allt!!! :D
inga MVG... :(
vad världen kan vara orättvis :(mm, ja går i 9:an fick VG i nästan allt!!! :D
Jag fick minsann bara 2 vg :(
och ska välja gymnasie snart, känner på mig att det inte kommer gå bra :(
samma här :D
jag får betyg i slutet av 6:an och 5:an
Nee. man får betyg i 8:an och 9:an, i dem andra får du bara veta om du nått målen ;)jag får betyg i slutet av 6:an och 5:an
jag bor i finland och du i sverige, det är skillnad till att jag får betyg!
=/, jag har oxå börjat 8an tycker det känns lite krävande men jag kommer nog klara mig med nått G och resten vg och mvg.. om jag hinner.
Jag har massa tillvalsämnen men jag ska välja bort tyska så blir det lättare me de andra språken.
Tänk på satsa på bra betyg i språk(det är bra att kunna många språk när man lever på jorden).
ligger på en jänv VG nivå..
så jag e inte så dum som jag verkar..:blink:
Betygen är inget direkt att oroa sig över.
Gör det bästa ni kan och sen får man se hur lärarna bedömer det, mer är det inte.
Själv hade man ju 7 MVG i slutbetyg i nian... :P
en kompis fick av 17 betyg: 2VG resten MVG och då komar man troligt vis in på allt
du borde vara stolt i alla fall att du fick Alla i VG istället för G .min bror fick bara i spanska engelska och matte MVG .och alla VGmm, ja går i 9:an fick VG i nästan allt!!! :D
Vår skola är så snål på betyg. Man får inte ha ett enda litet fel om man ska få MVG.
jag beböver då inte tänka på några betyd än inte. :D
Går fortfarande i 7:an!
vi får aldrig IG i vår skola.
Jag gillar inte betyg för det gjorde så att jag blir tvungen att gå fyra i ställe för tre år i gymnasiet! :( :unsure:
Hur fick du med dig fusklapparna in i klass rummet och kunna kolla på dem, jag lyckas inte äns med en lapp på ett läxförhör :(Betygen är inget direkt att oroa sig över.
Gör det bästa ni kan och sen får man se hur lärarna bedömer det, mer är det inte.
Själv hade man ju 7 MVG i slutbetyg i nian... :P
Bara skojade, om du inte förstod det först ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in