en punkt av typ.... :huh:
Kompisar & Sånt...
vad menar du?
Har man inga vänner skrumpnar man ihop och den lilla gudsförgätna hålan man bor i blir ett h*lvete.
Spamma inte och säg varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack! jag är redan där! <_<Har man inga vänner skrumpnar man ihop och den lilla gudsförgätna hålan man bor i blir ett h*lvete.
varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
loooool Det var det dummaste jag hört!!! Typ...
Jag kommer INTE bli mobbad... Jag känner Elvorna och tiorna.. Mobbar typ 8:orna... Av villka ska jag bli mobbad av? Dagiset brevid?
Vi e väl 30 styckna i gänget!
Ja hatar sånt.Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal.
Schysst?
Ja vågar inte ha på mig såna kläder i skolan för där finns det en massa som e dumma i huvvet.
En av mina kommpisar kallar dom häxa bara för hon målar sig vit i ansiktet och klär sig i skinn-kläder.
Ja har i alla fall inga bästisar, tycker alla e lika sjysta. ;)
nöö tänk dig för innan du säger nåt
Tack det är jag redan!varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
man blir lätt det av att hänga på detta forumet(BlueFox_Girl @ 15/09-2004 20:22:26)varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
Tack det är jag redan!
jag brukar väll vara med olika kompisar varje rast typ...
men jag brukar vara ensam, det är sällan jag är med kompisar eftersom jag är van vid att vara ensam (pga. inga syskon)
jar du ens förökt att bli kompis me nån annan en datan?(BlueFox_Girl @ 15/09-2004 20:22:26)varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
Tack det är jag redan!
nice.......(Kassler @ 16/09-2004 19:10:56)(BlueFox_Girl @ 15/09-2004 20:22:26)varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
Tack det är jag redan!
man blir lätt det av att hänga på detta forumet
vet jag de oxå
Nepp, inte schysst.Men stå på dig bara.Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal.
Schysst?
Kalla dem för rasister eftersom det är dom som är rasistiska mot dig.
LOL! Oerhört patetisk försök!!(Kassler @ 16/09-2004 19:10:56)(BlueFox_Girl @ 15/09-2004 20:22:26)varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
Tack det är jag redan!
jag har en massa kompisar jag är med på rasterna, det är kul, inte kul om man blir utstött
försök till vadå? :huh:(0013 @ 25/09-2004 19:36:57)(Kassler @ 16/09-2004 19:10:56)(BlueFox_Girl @ 15/09-2004 20:22:26)varför: för att om man inte har vänner, då är man ju mobbad!!
Tack det är jag redan!
LOL! Oerhört patetisk försök!!
få mig att tr att jag är mobbad