Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 oj min trä fabrik blev aldrig nån så jag valde fisk...men hur kan jag välja personal och så sen? Citera
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 om några minuter loggas jag ut därifrån :( Citera
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 ok men jag vill bara fråga hur säljer man aktier?jag börjar gå i konkurs jag förstog inte vad ni menade så jag råka köpa en massa istället :|hur?och vill nän ha lite färsk fisk?;) Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 jag gjorde min en gubbe på t o jag har en klar skog å bygger på en butik Citera
trinitron Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Mitt Företag heter Grisarnas AB och mitt konto är dlinker. Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 jag gjorde min idag ok ligger på plats 863 tror jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.