💬
Logga in
Fuska.se

Nån som spelar TO??

85 svar · startad

Trådstartare #1

Om nån gör det säg vad ni heter och vad erat företag heter. Jag heter Elias Persson och mitt företag Imperiet

Vad gör man? Vad är addresen?

Vad heter sidan?

Trådstartare #4

www.tycoononline.nu,

Det är ett textbaserat affärsspel, ganska roligt faktiskt.

www.tycoononline.nu,

Det är ett textbaserat affärsspel, ganska roligt faktiskt.

Sidan funkar inte just nu men jag hoppas den funkar senare för att det verkar kul

http://www.tycoononline.nu, det var ett , i adressen innan...

vad gör man där inne?

Mitt företag heter 0013 olja AB.

Hur mycket är avgiften för att logga in mer än 2 ggr per dygn för hur många dagar?

På den sidan heter jag Jezper Lind & mitt företag heter Chain corp. Ligger just nu 58:a.

det var bra chain. monkeyicland på to gör man ett företag och kan anstäla folk och sälja aktier och köpa afärer och fabriker och så gå in på sidan för mer info :)

7 Dec 2003

Men kan inte ni donera lite till mig. Iaf köpa aktier från mig? Snääääääääälla.

Mitt företag heter Fin olja och jag heter Max Holm

Trådstartare #13

Ett tips: :idea: :arrow: Köp aktier av mig på mitt företag, Imperiet. Jag lovar dom kommer stiga för det har precis kommit igång att börja gå bra nu!

kostar det att vara medlem?

Ja. Om man vill var inne mer än 2 ggr per dag(bara i 34 min också) så måste man betale 50 Riktiga kr.

Kl. 21.00 ska jag gå in för sista gången i dag. Då har dom nog byggt klart min Bensin mack.

Spelar inte så ofta men heter "Stenhugg AB" tror jag, har en Skog och producerar trä! :D

Jag Göra bara olja, bensin plast och leksaker. Eller ska bara göra.

9 Dec 2003

det värkar ganska kul

10 Dec 2003

Jag säger bara köp min aktie för att den går upp varje dag man känar as mycket på den om man köper för från början så var den värd 100 kr och nu 112 kr så köp den den kommer att stiga mer

Men vad heter du????

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in