💬
Logga in
Fuska.se

Nån som spelar TO??

85 svar · startad

105 hitils.

22 Dec 2003

Jag heter Gustav Svensson och mina aktier ligger på 307 just nu, Ett tips är att inte sälja dom förrän man kommer ganska högt, för man får mer pengar för dom då :idea:

Nu heter mitt företag 0013 Reklam

1 Jan 2004

Självklart e man medlem där, mitt företag heter Aspect AB, jag heter Olle Bull samt har ett antal fabriker, butiker å kontor.

Har 64 i mark, all används...

2 Jan 2004

Det finns ju aldrig personal till konoren och det är ju för att man känar ju as mycket på dem eller?

Jag har 2 Grafiker.

Jag har 2 Grafiker.

jag hittar aldrig några sånna jag har as mycket pengar och sånt, men jag har aldrig de personal jag vill ha

Jag spelade det me en kompis fast ajg har glömt vad den heter fast d var ganska kul

6 Jan 2004
Jag har 2 Grafiker.

jag hittar aldrig några sånna jag har as mycket pengar och sånt, men jag har aldrig de personal jag vill ha

Nu har jag 2 reklmabyråer och 23 grafiker. bara 4 jobbar.

Jag har 2 Grafiker.

Nu har jag 2 reklmabyråer och 23 grafiker. bara 4 jobbar.

hehe jag har bara 4 grafiker och 2 hotellarbetare

Jag blir medlem där nu hur gör jag ett företag?

Jag blir medlem där nu hur gör jag ett företag?

du ska bygga en massa fabriker och sånt sen så ska du få pengar annars så kan du vara bösh haj som bara sattsar på aktier

gör jag rätt om jag trycker på starta och gör uppgifterna där och sen "ok"?

gör jag rätt om jag trycker på starta och gör uppgifterna där och sen "ok"?

jo det gör du sen är det bara att prova sig fram

ok men jag hr fastnat igen vad gör jag nu?:S

Tips att komma igång:

Välj vete eller Fisk som specialitet och bygg vetefällt eller fisk grej beroende på vilken specialitet du har. Sen välj personal och gå in på arbetslösa personer och välj bonde elle fiskare. anställ om det finns nån och sen så vänta nåra minuter och välj placera på Min personal. Du kan ha 3 personer per fabrik och 2 per butik och kontor.

oj jag valde trä :oops:

kan man ha fler?

Det gör inget man kan välja stEn också men INTE OLJA OM MAN ÄR NY.

kan man ha fler?

nej du får inte ha fler än en

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in